Vilka Svin det finns bland oss Faranger , ingen moral alls

 
A

Anonym

Gäst
Vilka Svin det finns bland oss Faranger , ingen moral alls , frågan är om han bara är ett svin eller kanske även sjuk , kanske både och .. I alla fall uppmanar jag alla som ser detta i Thailand att polisanmäla , oavsett om det sker mot pojkar eller flickor . Barn är barn ...

Hoppas detta är ett inlägg som inte strider mot Forumreglerna ,då jag anser det ytterst viktigt att dylika hängs ut offentligt :police:

64-year-old Briton arrested for allegedly buying s** from underage boys
 
Senast redigerad av en moderator:
Vilka Svin det finns bland oss Faranger , ingen moral alls , frågan är om han bara är ett svin eller kanske även sjuk , kanske både och .. I alla fall uppmanar jag alla som ser detta i Thailand att polisanmäla , oavsett om det sker mot pojkar eller flickor . Barn är barn ...

Hoppas detta är ett inlägg som inte strider mot Forumreglerna ,då jag anser det ytterst viktigt att dylika hängs ut offentligt :police:
http://newsletter.thaivisa.com/l/eT...2kX8OjQveTAC4lkeK1hA/8OnFL8i763elDDD32uSdlyAg
Det kan man säga, svin finns det gått om, helt klart så är han även sjuk i skallen
 
Man hör ju ofta om thaikillar som sticker om tjejen blir med barn. En kvinna jag känner var tillsammans med en kanadensare. När hon blev gravid gick han plötsligt upp i rök.... och tog dessutom hennes dator med sig. Nu är hon ensam med två barn. Hennes första man var thai, men hon bröt upp när han började slå henne och sonen. Ibland skäms man över sitt kön...
 
Det finns bara ett straff. Kemisk kastrering, så kan skitstöveln inte göra om det! Det är rätt som sign. Ponta skriver man skäms över alla farangsvin som beter sig illa i Thailand.
 
Det finns bara ett straff. Kemisk kastrering, så kan skitstöveln inte göra om det! Det är rätt som sign. Ponta skriver man skäms över alla farangsvin som beter sig illa i Thailand.

Dom allra flesta finns visst i Cambodja, men det är samma för dom, ingen ursäkt.Klä av dom nakna, och bind dom utanför ett köpcentrum, med en nylonlina om pungen.
 
Nordmän 70 år anklagas för pedofil och var efterlyst av Interpol med bild och namn
Den 27 januari 2015 var han i Pattaya Walking Street , där Thai polis såg han och tok han med .
Och flera Thai Tidningar skrev om han med bild och namn : Pattayamail.com
Namn var Svein Erik Mickelsen

Pedofil nordmann arrestert i pattaya-Svein Eirik Michelsen-pattayamailcom-707396.jpg
 
En freelance jurnalist från scandinavien , som har bod i Thailand i mer en 40 år .
Han skriver mycket om livet i Thailand , mest till Tyska tidningar dom betalar mest .
Han har skrivit mycket om pedofili med bild av gamla män med små Thai pojkar
Då kan han följa dom i flera dager , for att få goda bevis med foto , kamra har stor
tele linsa och det ligg i en väska
Bland anna så avslörat han en tysk topp politiker som gilla små pojkar , där var
det goda bevis med foto
 
 

Liknande trådar

A
Svar
8
Visningar
1 K
anonymous
A
 
Tillbaka
Topp