Faranger borde veta detta

 
Hela projektet handlar om familjens uppehälle när jag inte längre är med oavsett av vilket skäl.

Om äktenskapet spricker har jag inga planer på att försörja familjen och om jag går bort så förbrukas arvet antagligen på några år om ingen drar in nya pengar. Som bekant gillar jag inte heller försäkringsbolag...
Förstår tanken, ge en klumpsumma till Thai så räcker det inte länge.
Nr 1 för att lyckas med en restaurang är ju att man lagar god mat så då är hon ju på rätt bana iaf.
Här i HH så dräller det av restauranger och man ser ju vilka som lyckas och inte. Kan man kombinera vällagat med en låg lokal hyra så blir det ett vinnande koncept om inte läget är helt off.
 
??
Förstod inte det inlägget, kan du förtydliga?
Känner en svenne här i HH som kan vara rätt trevlig till en början men som har en jvla förmåga att göra sig ovän med folk när han blir på fyllan. Han har ju thai tjej men tror att han känner sig rätt ensam.
 
Senast redigerad av en moderator:
Finns en svenne här i HH som kan vara rätt trevlig till en början men som har en jvla förmåga att göra sig ovän med folk när han blir på fyllan. Han har ju thai tjej men tror att han känner sig rätt ensam.
Och vad har det med mig att göra?
Påstår du att jag är sådan?
Tror du skapat dig en liten osann bild utan att ha träffat mig på (fyllan) har bara träffat en person som inte är aktiv längre på forumet i (fyllan) och vi är dock inga vänner idag, men det hade inget med någon fylla att göra, vi blev nog mer ovänner på forumet, här, var par år sen.
Annars är det ingen här som träffat mig på någon fylla.
Han bor inte här nere heller.
 
Nä jag påstår inget alls, bara berättar om en idi.. utan vänner.
Ang att faranger borde veta bättre alltså
 
Nä jag påstår inget alls, bara berättar om en idi.. utan vänner.
Ang att faranger borde veta bättre alltså
Jasså det gör du genom att skriva 2 inlägg direkt riktade till mig.
Men som sagt, bekräftar ju mitt tidigare inlägg där du skrev att jag missuppfattat.
 
Först grattis till en fru som älskar att laga god mat, det är ju inte alldeles fel om en säger.

Men reagerar på sista meningen.
Du skrev ju alldeles nyligen att du är skapligt tät, varför skulle din fru behöva åka till Bkk och göra något hon inte gillar?
Och hur vet man att hon inte gillar ...................:rolleyes:
 
 

Liknande trådar

A
Svar
8
Visningar
1 K
anonymous
A
 
Tillbaka
Topp