Faranger borde veta detta

 
Tack för att du tog bort det eländet, det tillförde noll i den tråden.Mig veterligen så har inte Mr New Dawn skrivit något om dig i andra forum, det är bara fantasier. Vad du själv har skrivit om personen bakom Mr New Dawn finns ju till belysning för alla att läsa. Kom just att tänka på "kasta sten i glashus". så lägg ner detta nu...
Det finns nog någon vänlig själ här som orkar ta fram inläggen där du har skrivit om mig, fast det behövs inte jag har läst dom.
Ta fram något här på TS där jag har skrivit om dig om du nu kan hitta något som inte finns.
Du ska inte tala om för mig att jag ska lägga ner detta nu....
Det är det som är det största problemet med dig, du talar om vad andra ska göra, att inlägg ska raderas, att inlägg ska flyttas mm.
Ska du vara kvar här så börja med att visa lite ödmjukhet inför medlemmar, du är inte oersättlig
 
Det finns nog någon vänlig själ här som orkar ta fram inläggen där du har skrivit om mig, fast det behövs inte jag har läst dom.
Ta fram något här på TS där jag har skrivit om dig om du nu kan hitta något som inte finns.
Du ska inte tala om för mig att jag ska lägga ner detta nu....
Det är det som är det största problemet med dig, du talar om vad andra ska göra, att inlägg ska raderas, att inlägg ska flyttas mm.
Ska du vara kvar här så börja med att visa lite ödmjukhet inför medlemmar, du är inte oersättlig

Kycklingen, som du säkert vet, så finns det en del, som ALDRIG har problem med sig själva,
utan endast koncentrerar sig på andra.
 
Det finns nog någon vänlig själ här som orkar ta fram inläggen där du har skrivit om mig, fast det behövs inte jag har läst dom.
Ta fram något här på TS där jag har skrivit om dig om du nu kan hitta något som inte finns.
Du ska inte tala om för mig att jag ska lägga ner detta nu....
Det är det som är det största problemet med dig, du talar om vad andra ska göra, att inlägg ska raderas, att inlägg ska flyttas mm.
Ska du vara kvar här så börja med att visa lite ödmjukhet inför medlemmar, du är inte oersättlig

Google är fantastiskt.
Hittade detta "påminner mer och mer om kycklingen, klimakterie-tanten, som jagar sina hatobjekt år efter år.”

I samma veva dök en massa nick som använts under åren, ibland samtidigt :):)
Gusse, PadthaiFalang, DizzyLizzy, Uncen, Krisiisaan, Glegolo, Legolas, Handskak.

En underhållande halvtimme ;)
 
Pen älskar att göra god mat och glömmer all tid när hon står i köket, jag tycker det är en god idé att bygga upp förutsättningar för att hon skall kunna försörja sig på det istället för att hon skall behöva åka till Bangkok och göra något som hon inte gillar.
Först grattis till en fru som älskar att laga god mat, det är ju inte alldeles fel om en säger.

Men reagerar på sista meningen.
Du skrev ju alldeles nyligen att du är skapligt tät, varför skulle din fru behöva åka till Bkk och göra något hon inte gillar?
 
Först grattis till en fru som älskar att laga god mat, det är ju inte alldeles fel om en säger.

Men reagerar på sista meningen.
Du skrev ju alldeles nyligen att du är skapligt tät, varför skulle din fru behöva åka till Bkk och göra något hon inte gillar?

Hela projektet handlar om familjens uppehälle när jag inte längre är med oavsett av vilket skäl.

Om äktenskapet spricker har jag inga planer på att försörja familjen och om jag går bort så förbrukas arvet antagligen på några år om ingen drar in nya pengar. Som bekant gillar jag inte heller försäkringsbolag...
 
Först grattis till en fru som älskar att laga god mat, det är ju inte alldeles fel om en säger.

Men reagerar på sista meningen.
Du skrev ju alldeles nyligen att du är skapligt tät, varför skulle din fru behöva åka till Bkk och göra något hon inte gillar?
Kommer det som vanligt, försöker söka fram den negativa biten så du kan slå det i huvudet på nån.
 
Tack för att du tog bort det eländet, det tillförde noll i den tråden.Mig veterligen så har inte Mr New Dawn skrivit något om dig i andra forum, det är bara fantasier. Vad du själv har skrivit om personen bakom Mr New Dawn finns ju till belysning för alla att läsa. Kom just att tänka på "kasta sten i glashus". så lägg ner detta nu...
Där ljög du allt, eller skall man säga att att du inte berättar hela sanningen Mr Newdawn alias Legolass
 
 

Liknande trådar

A
Svar
8
Visningar
1 K
anonymous
A
 
Tillbaka
Topp