Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ursäkta min okunnighet... Men är "Teddy" en tidigare medlem med nytt nick? Vad var tidigare Nick? Och som nu spytt galla på medlemmar på TS nu? Vad hans läggning är håller jag med @Berralund ! Helt oväsentligt..
Upp till var och en.. Men motiveringen till en tid i båset, har Berralund redan beskrivit. Nog om det.
Lite Dock intressant att veta om det figurerar samma person med olika nick.. Personen kan kanske förklara när den kommer tillbaka?
Ursäkta min okunnighet... Men är "Teddy" en tidigare medlem med nytt nick? Vad var tidigare Nick? Och som nu spytt galla på medlemmar på TS nu? Vad hans läggning är håller jag med @Berralund ! Helt oväsentligt..
Upp till var och en.. Men motiveringen till en tid i båset, har Berralund redan beskrivit. Nog om det.
Lite Dock intressant att veta om det figurerar samma person med olika nick.. Personen kan kanske förklara när den kommer tillbaka?
Hur fan kan man förlöjliga ett antal ungdomar som åker på en utflykt och besöker en grotta???
"Fotbollsplaner ligger väl ovan jord" !!! De var på en utflykt och besökte en grotta, likväl som svenska barn gör då och då.. Det är ju bara barn!!! Det kom ett kraftigt regn och grottan kollapsade.. Nu är de instängda och kanske många döda barn.. Sedan skiter jag i Aftonbladet... En mög tidning som säljer allt elände..
Som tips till @teddy .. Skriv detta inlägg istället i fotbollstråden VM 18 !! Du lär få många som har åsikter emot dig..
"fotbollsplaner ligger väl ovan jord" … Du skulle skämmas för ett sådant inlägg!!!
Kanske dina barn nästa gång som är på utflykt och råkar ut för en bilolycka... Vad skulle de på vägen att göra???
Nej , tror jag inte att Legolas skulle skriva på det sättet om barn /ungdomar , han har jobbat mycket med ungdomar tidigare , han har ett stort hjärta och är en snäll människa trots att han kan vara lite dum på forum ibland ,, inte han , det tror jag inte ett skvatt på Nej !!
Lite OT men, förra året var vi i Khao Sok. En vacker plats där de också har en grotta dit de gärna säljer utflykter till. Efter de sålt biljetten får man höra att året innan dog flertalet turister i grottan. Varför simma in i till hälften vattenfyllda grottor? (Googla Death Cave Thailand)
Håller med dig, samtidigt så tänker jag på föräldrar/släkt som slits mellan hopp och förtvivlan, själv så ser jag dystert på detta, mörkt, kyla, just nu är tiden den stora fienden, vi kan bara hoppas att det går väl...
Frugan säger att princessan ännu inte är redo att släppa pojkarna.
Alltså, legenden om princessan som begick självmord i grottan pga olycklig kärlek, pojkarna glömde göra rätt tecken med händerna när dom gick längre in i grottan, så hon är lite vredgad fortfarande...
Ungefär på det viset är det visst, uppfattade det jag som iaf.
Hur stor portion skämt/allvar vet man aldrig med henne 555
Frugan säger att princessan ännu inte är redo att släppa pojkarna.
Alltså, legenden om princessan som begick självmord i grottan pga olycklig kärlek, pojkarna glömde göra rätt tecken med händerna när dom gick längre in i grottan, så hon är lite vredgad fortfarande...
Ungefär på det viset är det visst, uppfattade det jag som iaf.
Hur stor portion skämt/allvar vet man aldrig med henne 555
Frugan säger nåt liknande fast att legenden säger att män som går in skall aldrig komma ut, nåt med att hon var gravid när hon tog livet av sig pga olycklig kärlek.
Heller inte att hon tog livet av sig i grottan utan berget är hon, kom till efter hennes död, det formades efter henne och grottdelen är magen.
Frugan säger nåt liknande fast att legenden säger att män som går in skall aldrig komma ut, nåt med att hon var gravid när hon tog livet av sig pga olycklig kärlek.
Heller inte att hon tog livet av sig i grottan utan berget är hon, kom till efter hennes död, det formades efter henne och grottdelen är magen.
Min fru säger att de är instängda av vattnet , undrar vem som har rätt ?? Kan väl säga att min fru inte tror på spöken och inte heller på Buddha eller annan religion
Min fru säger att de är instängda av vattnet , undrar vem som har rätt ?? Kan väl säga att min fru inte tror på spöken och inte heller på Buddha eller annan religion
Skrev jag inte riktigt att frugan trodde utan att det är en gammal sägen.
Va inte din fru kristen för inte så längesen enligt dig, lika mycket fabel i det, tro på änglar eller spöken same same.
Skrev jag inte riktigt att frugan trodde utan att det är en gammal sägen.
Va inte din fru kristen för inte så längesen enligt dig, lika mycket fabel i det, tro på änglar eller spöken same same.
Det är vad hon säger i Thailand när de vill att hon skall besöka tempel ,Egentligen är hon ateist , Hon tycker religion är skit , så vi passar ganska bra ihop .. Bara skojeri säger hon , lura av gamla människor deras slantar
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.