Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Väntar man på besked då åker man inte iväg 80 mil, gör man det får man stå för det och skylla dig själv.
Och eftersom du pratar om barnfamiljer som redan betalat dyrt så undrar jag hur du tänkte dör om du tror att dom åker 80 mil ifrån flygplatsen?
Nån skrev att istället för att sitta vid gaten och vänta på det strandade flyget så kan man åka in till stan och NEP, är det ingen trafik tar det 20 minuter.
Väntar man på besked då åker man inte iväg 80 mil, gör man det får man stå för det och skylla dig själv.
Och eftersom du pratar om barnfamiljer som redan betalat dyrt så undrar jag hur du tänkte dör om du tror att dom åker 80 mil ifrån flygplatsen?
Inte direkt någon bra reklam för Thai Air det här, hoppas det löser sig för resenärernas del, men det borde ju även ligga i Thai Airs intresse att lösa det här på ett bra sätt.
Inte direkt någon bra reklam för Thai Air det här, hoppas det löser sig för resenärernas del, men det borde ju även ligga i Thai Airs intresse att lösa det här på ett bra sätt.
Så det är bekräftat att det inte rör sig om nåt Force majeure utan flygbolaget eller hemförsäkringen ställer upp och fixar hemresan utan kostnad för dom drabbade ? Var det Thai- Air var det väl knappast charter.
Berodde inte förseningen på att det var något fel på elektriciteten på Krabi flygplats, vilket gjorde att planet från Krabi-Bangkok blev försenat några timmar ? Så Thai Air var inte skyldiga till att turisterna blev strandsatta i Bangkok.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.