Krille , tat lugnt

Visst finns det sjuka hundar , och visst har man rätt att försvara sig , men läs vad IL skriver , Han är den största "hundprataren" på vårt klot , alla hundar älskar honom , ändock predikar han för machetes samt bambukäppar /påkar , Jag har ju varit i Thailand från och till samt bott bofast där sedan 2006 , Hela tiden sysslat med just hundar , matat herrelösa hundar , tvättat dem , gett dem sprutor samt varje dag haft kontakt med dessa , dag som natt , ALDRIG blivit atackerad eller biten , stack mig på en valps tänder när jag matade en sjuk som sen lik förbannat dog , förmodligen rabies då den inte kunde äta eller dricka , eller annan tarm /hals åkomma dog , =sprutor för mig . En ggr har jag haft problem med en hund och det var med grannens galna tik som bet folk i vårt Mo Ban i Pattaya , samt vår hund , en ensam tik som var knäpp i skallen , blev polare även med den efter några veckor .Anledningen till att den var folk ilsk var just att folk slog den med käppar , , Aldrig att jag har någon Machete med mig , finns inte på kartan , prova att snacka lugnt så får du se Krille