6 månader

Någon som vet om double entry 60+ 60 dagar fortfarande finns?

Kan man förlänga på immigration med 30 + 30?

BTT
Vad jag vet så kan du flyga på en "exempt", förutsatt att du är svensk medborgare. Du söker då inget visum. Du kan sedan förlänga det på immigrationen med 30 dagar, men det är helt upp till personalen på immigrationen att avgöra om du får förlängning.

De har haft 60 dagars "extension of stay due to covid-19" att köpa på immigrationen, men vet inte när det löper ut och när de tar bort den möjligheten.

Du kan söka turistvisum före du åker som gör att du kan stanna i 60 dagar. Du kan sedan ansöka om "extension of stay" med 30 dagar. Det är helt upp till immigrationen att avgöra om du får de där 30 extradagarna.

Man kan söka "single reentry" eller "multiple reentry", men är osäker på om det kan göras på turistvisum. Tror t o m man kan köpa sådant på immigrationen på suvvan.

Någon med andra erfarenheter? Som jag har sagt tidigare: du kan ställa frågan direkt på Facebook i gruppen "Thai visa advice". Du kommer få ett bra svar. Moderatorerna är mycket kunniga i denna frågan. (Nu hoppas jag inte på pajkastning från surmulna besserwissrar. Detta forum är för bra för sådant.)

Då hinner du kolla nere i Thailand vad som gäller.........

Välkommen ner brodern! Det är många som saknat dig där nere!

Short time har blivit lite dyrare, har jag hört, men pga av omständigheterna så är det förhandlingasbart tydligen.

Short time har alltid varit förhandlingsbart.

Låter man tjejen enbart sova över är 500 baht inga problem.

Ju finare hotell man bor på ju dyrare.

Billigast blir det om man bor som dom lägst betalda thaiarna.

BTT

Liknande trådar

Tillbaka
Topp