Passet går ut om 5 månader

Du ligger inte ens på hälften av min månadskostnad så lägg ner, minns någon som tyckte det var jobbigt gå äta på restaurang med mig pga kostnaden.

Pcr test på bangkok hospital kostar 4500B så 4700 för hotell. Måltider. Upphämtning på suvan och rt pcr test är överkomligt. Jag såg inte något billigare på hemsidan som listar 22 godkända hotell i Pattaya. Men kan bo billigare på Panpans soffa ja men vet ej hur man ska komma in i landet lagligt då.
5555

Ja, det är ju inte så att rummet kostar 4700. Det är ju allt runtomkring som drar upp priset.

Pcr test på bangkok hospital kostar 4500B så 4700 för hotell. Måltider. Upphämtning på suvan och rt pcr test är överkomligt. Jag såg inte något billigare på hemsidan som listar 22 godkända hotell i Pattaya. Men kan bo billigare på Panpans soffa ja men vet ej hur man ska komma in i landet lagligt då.
5555
För det första lagstadgad kostnad på pcr test här nere nu för det andra kan du slagga på min soffa gratis och jag kör.

55

Det går att boka test and go nån 1000 drygt billigare i Bangkok jag funtade på att göra det för att få One Night in Bangkok men ska man ner till chonburi så........ Nja

4200 baht fick kompisen betala i bangkok då han kom ner den 5 December Då ingick transport,test och hotell en natt med frukost och middag Ungefär samma pengar för mig i pucket när man slår ihop det för fick ju betala hotell transport och test var för sig Så helt normala priser

För det första lagstadgad kostnad på pcr test här nere nu för det andra kan du slagga på min soffa gratis och jag kör.
Läste förra veckan att maxpriset nu på pcr runt 1300 baht.
Ser dock att privatsjukhus tar ut högre men anmäl dom då. Till och med sänkt till 1000 baht, lycka till @Krister du verkar bra på att betala lite extra för allt.

According to a Nation Thailand report, the fee is being reduced from 1,300 baht to 1,000 baht, in a bid to encourage more accurate testing as officials remain on alert for the arrival of the Omicron variant. The variant was first identified in South Africa last week, but little is currently known about the threat it might pose. The World Health Organisation has categorised it as a, “variant of concern”.

Det går att boka test and go nån 1000 drygt billigare i Bangkok jag funtade på att göra det för att få One Night in Bangkok men ska man ner till chonburi så........ Nja
Varför krångla, nu gäller test & go sen par dagar.
Krister har en fru och 2 häftiga bilar.
Test vid ankomst och upphämtad av frugan.
Fan idag knappt en kostnad, när jag flög ner för ett år sen lite över 60.000 baht bara i hotellkostnad..

Dock verkar det nu sen ministeruttalande sista dagarna att kommer bli restriktioner i veckan och vissa länder kommer strykas pga omicron.

Bodde jag iofs 5, satte mig inte i ett fattigrum 14 dagar.

20201109_042417.jpg

Varför krångla, nu gäller test & go sen par dagar.
Krister har en fru och 2 häftiga bilar.
Test vid ankomst och upphämtad av frugan.
Fan idag knappt en kostnad, när jag flög ner för ett år sen lite över 60.000 baht bara i hotellkostnad..
Du måste boka ett rum för en natt och även boka transport till det hotellet Sedan måste du vara på rummet tills du får svar Kolla fakta innan du gnäller att folk blir blåste Är som jag sa tidigare Är bara du här på forumet som inte är dum i huvudet

Liknande trådar

A
Svar
4
Visningar
3 K
A

Tillbaka
Topp