Passet går ut om 5 månader

Du måste boka ett rum för en natt och även boka transport till det hotellet Sedan måste du vara på rummet tills du får svar Kolla fakta innan du gnäller att folk blir blåste Är som jag sa tidigare Är bara du här på forumet som inte är dum i huvudet
Kanske du skall uppdatera dig innan du käftar!

UPDATED! Exemption from Quarantine (TEST & GO) entry rules from 16 December 2021​

Ser ut som det är infört igen.
Att det ändras hela tiden gör det inte lätt att följa med, men ett tag las det ner men läser nu och ser ut som återinfört pga omicron?
The current 1-night waiting period in a hotel and a confirmed payment (for a 1-night stay at a SHA++ hotel, 1 RT-PCR test, and prearranged airport transfer) will be reinstated.

Tror jag skrev det i mitt sista inlägg, som sagt ändras dagligen så inte lätt att hänga med hela tiden.
Förstår att du ogillar mig men man behöver inte vara otrevlig.
så du är inte otrevlig när du påstår att någon blivit blåst fast du inte har fakta Du vet ju allt

Sitter man och betalar utan att kolla upp får man fan skylla sig själv.
Jag sa till han att kolla upp nu så du har intyg för styvsonen innan du drar till suvvan.
Visst fan drar han dit utan och kom inte på flyget.
@phuket du kan ogilla mig men framförhållning och tänk har jag.

Så någon annan som skrev det här då

Screenshot_20211221-125510_Chrome.jpg

Hade ju inget med nya test & go att göra, läser du ens eller?
Det är ju för fan det han har betalat för Hotell test och transport Det är test and go Vem är det som inte har läst på Han måste ju ha ett test and go hotell en natt Hur fan ska han annar göra

Det är ju för fan det han har betalat för Hotell test och transport Det är test and go Vem är det som inte har läst på Han måste ju ha ett test and go hotell en natt Hur fan ska han annar göra
Om du läst nyheterna det sista så skulle detta dumpas 16 December, men verkar återinfört igen.

Han bodde på Khao San första gången sen ett B-hotell i Pattaya där inte ens maten gick ner.
Som jag skrev upp till en själv va man betalar för.

Varför krångla, nu gäller test & go sen par dagar.
Krister har en fru och 2 häftiga bilar.
Test vid ankomst och upphämtad av frugan.
Fan idag knappt en kostnad, när jag flög ner för ett år sen lite över 60.000 baht bara i hotellkostnad..
Det är inte aktuellt med upphämtning av någon från en flygplats.
Obligatorisk taxitransport till hotell och både hotell och test ska bokas samtidigt så länge det inte är Phuket.
Det går alltså inte att boka valfritt hotell och så mycket billigare än vad Krister har bokat går inte att få.
Du får gärna länka till något billigare inom ramarna för Test&Go

Det är inte aktuellt med upphämtning av någon från en flygplats.
Obligatorisk taxitransport till hotell och både hotell och test ska bokas samtidigt så länge det inte är Phuket.
Det går alltså inte att boka valfritt hotell och så mycket billigare än vad Krister har bokat går inte att få.
Du får gärna länka till något billigare inom ramarna för Test&Go
Det går det att få med pick up på plats.
Nu var ju inte det han skrev direkt dyrt.

Liknande trådar

A
Svar
4
Visningar
3 K
A

Tillbaka
Topp