Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det vore väl lycka om Ryssarna fortsatte att göra bort sej (utan att skada andra) vad jag förstått så står dom inte högt i kurs nu.
Vad fel det blev när jag fortsatte tankegången. " Så vi kan få ha Thailand för oss själva" :
Det vore väl lycka om Ryssarna fortsatte att göra bort sej (utan att skada andra) vad jag förstått så står dom inte högt i kurs nu.
Vad fel det blev när jag fortsatte tankegången. " Så vi kan få ha Thailand för oss själva" :
Inte då!! Roffe, fullblods egoister är väl lite alla tillags här på CM:et, så varför dela med sig av paradiset till korkskallar, som bara gör en j*kla massa"som samm"och förstör för andra.. ;D ;D
Puh, jag trodde detta var sagt av någon i oppositionen.... men det sades alltså av Yinglack själv.....Där ser man vad ett litet kommatecken kan förvanska en hel mening!!! Inget illa ment, bara en reflexion...
Tack för alla artiklarna tycker det är skitkul att följa din tråd Berndt!!!
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.