Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Glöm inte bort de andra sopprötterna som har folkets medgivande och godkännande att sko sig själva och ge ett sken om att lösa problemen för allmogen...
Glöm inte bort de andra sopprötterna som har folkets medgivande och godkännande att sko sig själva och ge ett sken om att lösa problemen för allmogen...
Jo alla är väl lika goda kålsupare, Man blir lite full i skratt när man hör om Grekland och deras bekymmer och jag kan i viss mån förstå dom. Vem vill ha fastighetsskatt och höjd pensionsålder
Vägen mellan Angtong och Bangkok är förstörd av allt vatten, min släkting som bor i Angtong kan inte ta sig till jobbet i Bangkok för tillfället.
Jag har ingen länk att lägga in om detta, fick bara muntlig info.
Kan det vara så att det kommer hända något nytt med skatteavtalen ex att man skall skatta där man bor. Därför går det ryckten om att sinkskatten skall minska samtidigt som det kommer att bli skatt i Thailand för svenskar. För norrmän blir det ju inte så bra de har ju redan en mycket låg skatt på sin pension när de flyttar utomlands.
Varför ska man uppge inkomst? Fattar nada räcker det inte 400000 baht på en thailand bank? Jag har otroliga möjligheter att fixa med pensionen via Kina.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.