Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Den och många andra liknande är roligt men måste säga att dagens studenter är mycket bättre på engelska än gårdagens.
Har många unga bekanta och de plågar mig för de vill lära sig engelska och jag thai.
Den och många andra liknande är roligt men måste säga att dagens studenter är mycket bättre på engelska än gårdagens.
Har många unga bekanta och de plågar mig för de vill lära sig engelska och jag thai.
Studenter har jag inte så mycket erfarenheter av, i vår skola är ju dom äldsta eleverna bara 12 år och går i sexan, men på den nivån är videon klockren, det kunde vara taget på vilken lektion som helst.
Det jag gillar med denna serie är att det är mycket ordlekar. Inte för att jag förstår vad som säger men tanten får översätta. Vissa avsnitt har undertexter på engelska, då kan jag hänga med bättre själv.
Håll med om att det är underhållande att dom gör satir på sitt egna skolsystem
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.