Bangkok Nyår.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

anonymous

Gäst
Pga tidigt flyg på Nyårsdagen så tänkte vi dra till Bangkok.
Någon som vet vart man skall vara på nyårsafton, står ju att Bangkok är ett av toppresmålen i världen för att fira Nyår så någon har antagligen varit där.

Brukade vara väldigt stilla i Bangkok på nyår, men det kan ju ha ändrat sig på senare år.

Inter Continental är också fint. Nära till shopping World Trade Center, Paragon osv också om man vill ha det.

"Jonas " sa:
Nä men tycker det ser så slitet ut på insidan på bilderna och läser man folks recensioner så är det de med, för mig det hade 5 stjärnor innan men nu blivit ner degraderat till 4

Kollar på detta det ser fint ut.

http://www.agoda.com/sv-se/anantara-ban ... ok-th.html

Det där såg helt underbart ut Jonas. :thumbsup:
Håller med Bayok är slitet och ett sunkigt ställe på så sätt anser jag med, inte värt dom pengarna det kostar att bo där längre alls

Ja när ska Thai fatta att det här med underhåll är billigare än att inte underhålla.
Själv försöker jag alltid välja nybyggda hotell eller renoverade där folk skriver att det är fräscht. Tycker att kund recensioner säger mer än 1000 bilder.

Fördelen med sånt här hotell är servicen. Hade en del att göra idag trodde jag skulle få flänga runt halva staden.
Dom hade ett buisness center på hotellet så allt blev fixat här, även det gällande flyget för damen.

3500 kostar nyårskalaset här vilket jag kanske hade köpt om det varit för 2 och jag velat stanna på hotellet. Men jag drar mycket hellre ner på stan ikväll där öset är och smyger runt lite.
Annars är hotellet nog det bästa jag bott på, brukar ju inte slösa som dig Jonas ;) Men fira nyår med en massa barnfamiljer vid hotell poolen e inte min grej.

Vi tar båten över till andra sidan till marknaden picolon rekomenderade fyrverkerierna där och det var gratis.
Fanns flera nyårserbjudanden på hotellet 5 olika restauranger plus restaurangbåt.
Fanns Italiensk restaurang med nyårsupe 3300 bath det för 7300 var nyårsbuffe nere på terassen vid floden men var inte bara middag var en maskeradfest. Restaurangbåten hade en nyårstur från hotellet med asiatisk middag och runt på floden kolla fyrverkerierna. Den var på 5 timmar.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp