Bilar & Motorcyklar & andra motorfordon i Thailand

Ja , ser fräck ut , mn djävligt ful må jag säga ... den är säkert mycket prisvärd tror jag då Nissan överlag är bra bilar av bra Kvalitet..... kan ju bero på att jag är en smula konservativ när det gäller bildesign , annars :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Jag ser en stående här utanför och tycker inte den är ful lite speciell men cool ;)

Får ta mig till Nissan nästa gång och kolla lite närmare ;)

Som jag skrev Jonas, det skiljer några år mellan oss ;) Fräcj ja , men ;)snygg ...Njaaaaa. inte enligt mig , men jag gillar ju gamla 50 talsjänkare och det skiljer en del ;D

Ser väl ut som tagen ur en tecknad disney film ;)
Den e nog inte sämre än dom flesta bilar som tillverkas här så bara å sätta upp provkörning på nästa hemma lista :D

"Phonta " sa:
Ja , ser fräck ut , mn djävligt ful må jag säga ... den är säkert mycket prisvärd tror jag då Nissan överlag är bra bilar av bra Kvalitet..... kan ju bero på att jag är en smula konservativ när det gäller bildesign , annars :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
"Jonas " sa:
Någon som vet om Nissan Juke är nåt att ha passerar en ofta här på gatan och tycker den ser rätt fräck ut 860k bath http://www.nissan.co.th/th/Vehicles/Juke.aspx

Jag har lite tankar åt samma håll som phonta, men jag har själv alltid tyckt att den ser uchlig ut inte vacker, frugan dock höjde den till skyarna och tyckte att den var fräck och läcker första gången vi var hos bilhandlarn(Nissan)o.s.v. ända tills jag förklarade mitt omdöme över bilen, i början så stod hon på sig och senare då vi åkte till bilhandlarn igen efter par dagar då hon hade tänkt igenom så var ljudet ett helt annat, när hon tittade över bilen igen så såg frun att den var inte så snygg som hon tyckte från början...

Mina tankar över bilen är, hur i helskotta kan man sätta blinkers uppe vid motorhuven det ökar risken för att andra bilförare inte ser/upptäcker när de används, brrr och insteget/sätta sig i baksätet, en normal lång person slår ju för tusan i huvudet i överkant, jag har provat och jag är 174cm lång och har man som mig lite runt midjan så måste man vika ihop sig som en fällkniv och sedan backa in genom öppnad dörr, jag anser att baksätet är gjort för barn inte vuxna,fram sitter man utmärkt och skönt...
Själv så håller jag kvar vad jag tycker om bilen i sig, fortfarande inte vacker..

1. nissan.jpg

2. nissan.jpg

"Phonta " sa:

Med baksätet uppe så får du knappt plats med en större handväska, enda fördelen är att baksätet är delbart men i nedfällt läget så försvinner ju en sittplats, först när båda sätena är fällda då har du ett ok lastutrymme, men då kommer nästa bekymmer bakluckan är för liten den inkäktar på skrymmande last, bilen ser rymlig ut från utsidan, väl på insidan liten...

Fortfarande, bläääää!!

"Jo-Be " sa:
Med baksätet uppe så får du knappt plats med en större handväska, enda fördelen är att baksätet är delbart men i nedfällt läget så försvinner ju en sittplats, först när båda sätena är fällda då har du ett ok lastutrymme, men då kommer nästa bekymmer bakluckan är för liten den inkäktar på skrymmande last, bilen ser rymlig ut från utsidan, väl på insidan liten...

Fortfarande, bläääää!!

Nya yarisen har större lastutrymme än nissan

"glimten66 " sa:
Den räcker inte.till ;);)

Nähää, hoppsan Sara!
Då går vi upp ett steg och bjuder på 2 st möjligheter att förflytta varan, första med tungtransport med godsvagn på eller två:an i en godsvagn för att sedan rullas av och upp på befintlig räls...

:upanddown: :clap_tranparent: :upanddown:

5. tungt.jpg

Tillbaka
Topp