Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Haha, men nu kostar det mesta rätt mycket , En fyrdörrars n.. r får man ibland hyfsat billigt . Kan köpa mig en Shelby Cobra , ;men vill inte lägga dessa stålar , Idag har det inte hänt så mycket med tiderna på stripen ,, låga 10sek är väldigt bra för en gatbil
32:a?
Önskar att jag hade tid och plats för lite hobbybilar.
Senaste bilen var en LeMans med en veva 454:a Ls6 som älskade bensin. Men det var många år sedan jag sålde den.
Hade en -71a LeMans cab i slutet på 80 talet med en 326 small block. Finns inget som går upp mot att åka nercabbat en solig sommardag. Jo det är en 32a roadster med 350 och TH700R4 låda, 10 bult med posi där bak.
Ja den var helaluminium ,inte L88 som det skrevs om här .Oj vad tiderna förändras me internet ,tänk om man hade det på den tiden när mitt intresse var drag racing. må väl alla !
Ja den var helaluminium ,inte L88 som det skrevs om här .Oj vad tiderna förändras me internet ,tänk om man hade det på den tiden när mitt intresse var drag racing. må väl alla !
Då jag bor i Sverige så har jag råd med annat än Honda Jazz. I Thailand hade det nom blivit en begagnad taxi med gasoltub.
Synd bara att det är vinterfälgar på. Gillar dom inte alls
Jag tror både gjutjärn å aluminium toppar ,åkte med std 454 med orörda aluminium / Pno 3946074 å Crane 9/16 rullvippor (första troligen i Sverige direkt från fabriken ) Ojj vad åren springer i väg.
Jag tror både gjutjärn å aluminium toppar ,åkte med std 454 med orörda aluminium / Pno 3946074 å Crane 9/16 rullvippor (första troligen i Sverige direkt från fabriken ) Ojj vad åren springer i väg.
Ja nära ,en egen byggd 454 /GM har ingen LS7 men en LS6 , Baldwin motor hade en ,kanske flera som plockade i hop den motorn ,nu väcker du upp minnen för mig ha haaa .Tack
Ja nära ,en egen byggd 454 /GM har ingen LS7 men en LS6 , Baldwin motor hade en ,kanske flera som plockade i hop den motorn ,nu väcker du upp minnen för mig ha haaa .Tack
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.