Bilar & Motorcyklar & andra motorfordon i Thailand

Nu börjar vi o närma oss. Nej får gå iväg efter jobbet o köpa en ny kedja till damen :):)

"glimten66 " sa:
Jodå de .me hpn gillar även 18 stronger säger.hon bara o ler :):)
Haha, du e go du Micke :thumbsup:

Tjejen fick ett armband av mina föräldrar i somras, jag hade sagt till dom att dom inte fick köpa nåt dyrt så morsan köpte ett guld double med lite kvarts.
Tjejen trodde det va äkta med diamanter och sprang å glänste med det bland släkten uppe i Khon Kaen, inget fel på falang guld inte ;D ;D ;D

"bson " sa:
Haha, du e go du Micke :thumbsup:

Tjejen fick ett armband av mina föräldrar i somras, jag hade sagt till dom att dom inte fick köpa nåt dyrt så morsan köpte ett guld double med lite kvarts.
Tjejen trodde det va äkta med diamanter och sprang å glänste med det bland släkten
uppe i Khon Kaen, inget fel på falang guld inte ;D ;D ;D

Så där ja! Så ska slipsten dras, 555555! ;D :D ;D

Sådär ja! jobbet fixat, men...

Nu till det viktiga, är det någon CM:are som vet eller har känning om en liten bil till salu här i LOC/Sthlm omr..

Jag söker efter en typ, Ford Kaa/Fiesta, VW polo/Golf, Nissan Mircra eller annan småbil(Automat om möjligt är)och i prisklass: 5-7,000Sek, besiktad och skattad eller har en som kan lånas en kortaretid(mot överenskommen kostnad)tills eget kör-tyg är funnet... "Skicka ett PM om lyckan står mig bi"

Ska själv gå ut på Blocket och kolla på möjliga alternativ... :)

"Jo-Be " sa:
Sådär ja! jobbet fixat, men...

Nu till det viktiga, är det någon CM:are som vet eller har känning om en liten bil till salu här i LOC/Sthlm omr..

Jag söker efter en typ, Ford Kaa/Fiesta, VW polo/Golf, Nissan Mircra eller annan småbil(Automat om möjligt är)och i prisklass: 5-7,000Sek, besiktad och skattad eller har en som kan lånas en kortaretid(mot överenskommen kostnad)tills eget kör-tyg är funnet... "Skicka ett PM om lyckan står mig bi"

Ska själv gå ut på Blocket och kolla på möjliga alternativ... :)
Grattis till jobbet!

Ducati är fina hojar , dock inte för mig i mina år , har haft en Gammal 900cc twin 1982, fin maskin , lite skakig men helt ok att åka fort med , en riktigt fin banmaskin ..

Idag ser hojparken hemma i Pattis ut så här

Honda PCX.jpg

Honda Forza 300 cc.jpg

IMG_1212.jpg

"Långeman " sa:
Nu är det bara en gammal dragkärra som fattas sedan är det komplett i garaget.
Behöver ingen då jag har Honda Jeepen när jag skall ut till flyget varje eftermiddag :thumbsup:

Nu skall jag och gumman ta en tur med Forzan , ner på walking , hörde att militären klev in där och plockade 250 personer häromdagen ,ca 150 faranger fick åka hem då de inte hade giltigt visa ....................

Dessutom så skall enligt uppgift soi 6 vara ganska tom då militären även varit där , skall även det kollas i kväll ;)

"Phonta " sa:
Behöver ingen då jag har Honda Jeepen när jag skall ut till flyget varje eftermiddag :thumbsup:

Nu skall jag och gumman ta en tur med Forzan , ner på walking , hörde att militären klev in där och plockade 250 personer häromdagen ,ca 150 faranger fick åka hem då de inte hade giltigt visa ....................

Dessutom så skall enligt uppgift soi 6 vara ganska tom då militären även varit där , skall även det kollas i kväll ;)

Stora städdagen för dom, där är anledningen till att dom ville att man skulle bära passet på sig. Enklare för dom att kolla då 555555
Hur gick det för dig, hade du passet till hands??

Tillbaka
Topp