Billiga sista minuten resor med hotell p.g.a coronaviruset ?

Nåja, du har nog aldrig tagit in på något vettigare själv än städskrubb med en fläkt som har ytterst tveksam funktion.
Jag ser bort ifrån ditt inlägg

Städskrubb är kanske att ta i men tror inte jag bott på något dyrare hotell i Thailand än 2500 baht. Mest beroende på att jag anser att betalar man 1000-1500 baht får man det mesta man behöver.
Däremot går jag inte gärna under 500 baht natten för då ökar risken för oljud och ohyra på rummet.

Minns en gång när jag bodde på ett ganska sjaskigt rum på hotel Norge på soi 17 i Pattaya och jag hade löst ut en tjej från en bar på soi 7.
Hon frågade om jag tänkt gå longtime med henne och jag sa jag. Då sa hon att hon tyckte rummet såg för jävligt ut och undrade om jag inte kunde flytta till ett lite bättre rum och på grund av hennes uppriktighet gjorde jag faktiskt det och flyttade tvärs över gatan till ett franskägt ställe som kostade hisnande 800 baht natten. Men för dom extra 300 bahten fick jag ett rum av betydligt bättre standard än det nergångna och ruffiga hotel Norge. För övrigt det enda hotell jag inte kunnat sova en natt på grund av pippande i rummet bredvid med en ovanligt högljud och skrikande thailändska.

SYSTERN

Liknande trådar

A
Svar
5
Visningar
2 K
Lhon Gen
L

Tillbaka
Topp