L
Lunkan
Gäst
Det blir väl tråkigt i längden? Tycker du inte det är bättre med något med boll?"marianne " sa:jag tränar spinning 3 gånger i veckan o brädpass (gympa på o runt en stepupbräda o en del vikter)
sanuk maak maak![]()
(((Innan mina knän gick sönder så såg mina dagar ofta ut så här: Skola > basket 1,5 timme till de andra blev trötta > hem och åt middag snabbt > fotbollsträning 2 timmar till de blev trötta > minst 2 timmar träning med friidrottsgänget men under vinterhalvåret körde vi mest olika bollagsporter. De var mest i sverigeeliten i långdistanslöpning, så de blev inte trötta

Efter knäoperationerna blev det biljard och bangolf under flera år innan de återhämtat sig tillräckligt. Första gången jag spelade basket igen, så ville jag fortsätta och fortsätta, men de andra tog slut före mig, fastän jag inte kunnat konditionsträna på vanligt sätt. När jag cyklade hem gick det så trögt att hjulen knappt gick runt, så jag stannade flera gånger för att försöka komma på vad det var för fel på cykeln. Sedan kom jag på att det var mina ben som var uttröttade