Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Såväl svenska som europeiska räntor sjunker på tisdagsförmiddagen, samtidigt som amerikanska räntor handlas något mer avvaktande. Kronan tappar samtidigt mot både dollarn och euron.
Tur att lönen kom in innan för vart thb som stärktes inte sek som rasade denna veckan.
Nästa vecka kan den stärkas ytterligare inför eventuell räntehöjning.
Förstår inte hur Thaibath kan stärkas i dagsläget, för mig obegripligt. Den är ju inte peggad till annan valuta påstås det. Då skall den ju spegöla Thailands ekonomi vilket inte är direkt lysande vad jag förstått
Förstår inte hur Thaibath kan stärkas i dagsläget, för mig obegripligt. Den är ju inte peggad till annan valuta påstås det. Då skall den ju spegöla Thailands ekonomi vilket inte är direkt lysande vad jag förstått
För att det är räntehöjning på G i Thailand kanske redan kommande vecka och industrin går ju bra, allt är inte turism, vart en rätt ok ökning i exporten nu på grund av svag baht.
I huvudsak är det ju kronan som rasat mer än bahten inte baht som stärks..
Baht är med rekordlåg, lägsta på 20 år men sek är ännu svagare och vinner sossarna valet är det nog inte omöjligt att det blir runt 3,2.
Du borde ju vara glad för starkare baht än SEK är ju positivt för dig med AC företaget i Thailand och din fru kan skicka pengar till dig med bättre kurs.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.