Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
När Leo lanserades i Sverige så kostade den 9.90 kr på Systembolaget.
Billigare än i Thailand.
Oberoende om man räknar decimaler eller reda pengar.
Vill du fördjupa dig i nationalekonomi, indifferenskurvor och liknande så rekommenderar jag grundkursen i nationalekonomi. Ta gärna både Micro och Macro.
Billigare än i Thailand.
Vill du fördjupa dig i nationalekonomi, indifferenskurvor och liknande så rekommenderar jag grundkursen i nationalekonomi. Ta gärna både Micro och Macro.
Billigare än i Thailand.
Jag rekomenderar att du kollar på Snövit och de sju dvärgarna om du glöm spegeln .
Med lite tur så går förbi ett lokalt växlingskontor och kan uppdatera om nåt som berör, den äkta växelkursen, det är dock söndag och helgdag idag så jag förväntar mig inga lappkast.
Men först så ska solnedgången avnjutas här .......
Jag rekomenderar att du kollar på Snövit och de sju dvärgarna om du glöm spegeln .
Med lite tur så går förbi ett lokalt växlingskontor och kan uppdatera om nåt som berör, den äkta växelkursen, det är dock söndag och helgdag idag så jag förväntar mig inga lappkast.
Men först så ska solnedgången avnjutas här .......
Okej var tydligen för jobbigt för dig själv att berätta men får väl se om det blir Kalle och Snövit på Julafton och om jag upptäcker något som jag tidigare inte sett i mina tidigare 52 Jular.
Okej var tydligen för jobbigt för dig själv att berätta men får väl se om det blir Kalle och Snövit på Julafton och om jag upptäcker något som jag tidigare inte sett i mina tidigare 52 Jular.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.