A
Anonym
Gäst
God Morgon ILHej
Ja det finns tydligen en del som vill styra och lägga sig i andra människors liv, som gillar att kasta skit och svårt för att acceptera att folk tycker, tänker och agerar olika, själv bryr jag mig personligen inte ett smack, tycker mest synd om dessa griniga och negativa individer som förmodligen lever ganska tråkiga liv och finner lite tröst och glädje i att försöka ställa till bråk med andra.
Men dom är ju relativt få och dom flesta på forumet är ju trevliga och seriösa.
Mvh isan lover
Nu vill jag påstå att du nu som det brukar kallas här plockat på dig "offerkoftan" , att påstå att andra inte accepterar "dina åsikter" är oerhört barnsligt .
Du om någon är oerhört snabb , dels med att lägga in provokativa inlägg samt sen lika snabbt komma med provokativa åsikter . Att du beklagar dig om att andra inte tänker som dig ter sig som att du verkligen lever upp till din ideologi . Att diskutera ett eget inlagt ämne/eller skapad tråd betyder inte att man kan förvänta sig en mängd ja-sägare . Du får nog snällt acceptera att medlemmar svarar dig på ett annat sätt än det du gillar, speciellt när du be skriver att du beter dig illa som gäst i det landet vi alla har har rötter eller intressen i ..
jag säger bara, IL lägg ner det snacket , du förlöjligar dig själv