DAGENS DUBBEL VM MED LEGOLAS

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Så som det är nu så hoppar jag Lego,har inte tid i dags läget,kanske hoppar på nästa gång.

Fast om det skulle spelas ett bolagspel så är jag intresserad att vara med på en andel.

"Birger LKPG " sa:
Så som det är nu så hoppar jag Lego,har inte tid i dags läget,kanske hoppar på nästa gång.

Fast om det skulle spelas ett bolagspel så är jag intresserad att vara med på en andel.

Räkna in mig där..

Jag hoppar över denna omgången legolas, pga att jag kan inget om V75.
Semestern är snart dags för mej också, så jag står över dom här 10 kommande veckorna så hoppar jag på tåget igen efter det.

Hejsan, spelar inte i bolag över nätet. DD tävling var kul. Säger som ledarn att ett system tar sin tid och det systemet åker in på ATG.
Gillar att lira på kusarna och gärna samtala om det. Så jag kan nog tänka mig att kunna tjata lite i nån tråd på lördag förmiddagarna.

Heja Viola i Elitloppet, om hon är med :thumbsup:

"legolas " sa:
OK, vi tar ett break nu och avslutar det här. Det roliga försvann alldeles.
Ha det bra gänget. Hoppas att ni får mycket tid över nu till annat. ;D ;D ;D

Synd att det blev så här, lego. Men många reser ju bort över sommaren, så det är kanske bra medett break. Jag hoppas på fortsättning till hösten. Du får en tack så mycket karma av mig!

Synd ! det hade varit jäkla roligt, men intresset försvann tydligen av olika orsaker ?
Tack Legolas för att du ändå försöker :thumbsup:

Lego karma för dit stora jobb me dubbeln hoppas de kommer igång en ny senare :wai:

OCH MED DESSA ORD TACKAR JAG LEGOLAS FÖR DENNA OMGÅNGEN ÄN EN GÅNG OCH AVSLUTAR DENNA TRÅD! :wai:

BERRALUND
FORUMVÄRD

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
19 K
magnusjansson
M