Familjetråden Ubon

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nya strider mellan Thailand och Cambodia

Tydligen så började det hela den 22 April och har trappats upp enligt Thailändska myndigheter, platsen
för stridigheterna ska vara i närheten av Surin City på Thailändska sidan, och åter igen handlar det om
landgränser och tempel.

Ubon

Återigen så har vindarna sagt sitt,

Damens office fck en del skador, takskivor som lyftes av.

typiskt att jag inte klarar av att lyfta in bilder från annans hotmail. sorry

Ubon

dags för dressing

Jag fick tillåtelse, så i framtiden så kanske det inte är jag som tar kortet

Ubon

Client 2 078.JPG

Jag menar att nästa gång så är det jag som dressar och Damen fotograferar, jodå jag kan detta efter min utbildning.

Ubon

Client 2 076.JPG

Jag blev inbjuden till Guidens dotter,s bröllop

Tråkigt men sant, jagar upp mig i ottan klockan 07.00, sen e partajet slut 11.00 ?????

ok, men kameran å jag hade ett jättedrag, sådär en 300 bilder

wedding 2 020.jpg

wedding 2 002.jpg

wedding 4 035.jpg

wedding 4 052.jpg

så så, nu lugnar vi ner oss, dessa kunde blivit till Gazton, men han kom inte, lätt fånget lätt förgånget......

själv höll jag ställningarna

wedding 4 079.jpg

Lunkan

Trög som jag är, förstår inte riktigt vad Du menar med ditt inlägg............

Ubon

"Gazton " sa:
Tack för dina bilder.. Men de skrynkliga kinnorna får du allt behålla själv! Men tack för omtanken :)

Skicka gärna på mig någon söt 25-30 årig brud (typ dina barn-barn) ;)

Gazton, väldigt ledsen är jag.

jag har inga barn-barn 20-30 bast, barn barn finns och du är välkommen att sitta barnvakt, Du vet och känner till detta med blöjbyte och att vällingen inte får vara för varm?..........

Ubon

Denna lilla skojare

Det tog mig 2 timmar att få ett skott på denna, jag sitter lungt och stilla, aha en fågel, den ska jag ta en bild på kör med max zoom, dags att köpa ny kamera med bättre zoom, varje gång jag lyfte kameran så stack den i väg, dyker ned i risfältet och kommer tillbaka, samma sak gång efter gång, nu ska vi se vem som har mest tålamod, en broiler eller Ubon ?

Vitsippa 058.jpg

Vitsippa 059.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp