Familjetråden Ubon

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"glimten66 " sa:
ojjj Ubon detta tempel måste vara tillägnat till mig

glimten66

Glimten, tror inte det, för på brevlådan vid ingången står det .........

Bönenatt 014.jpg

Bra, Ubon!
Sådana här rapporter från inlandet är mycket intressantare, tycker jag, t ex fotona, som visar naturvyer, och krigsrapporteringen.

Ubon
Va har dom sagt om granat elden från i går som kambodja skicka in över thailand igen

glimten66

"Lunkan " sa:
Bra, Ubon!
Sådana här rapporter från inlandet är mycket intressantare, tycker jag, t ex fotona, som visar naturvyer, och krigsrapporteringen.

Tackar, alltid trevligt att kunna förmedla en bild med kortare text till alla dom som aldrig varit i Thailand.

Lunkan, när Du tittar in på Familjetråden Ubon så på min sida står det under Ubon "karma" tryck på den
varje Måndag och Torsdag så vet jag att just Du är inne och kollar sidan. ;D ;D

Ha det gott

Ubon

"glimten66 " sa:
Ubon
Va har dom sagt om granat elden från i går som kambodja skicka in över thailand igen

glimten66

Glimten, Kantalalak känner inte till något om några granater, för 2 dagar sedan så var det en mindre
skärmytsling med handeldvapen, 5 sårade.

Ubon

Vadå? försökte bara hjälpa Lunkan lite på traven.........

Fick just reda på att någon tid i kväll någonstans häromkring ska det hållas ett
möte anordnat av rödskjortorna, min kamera och jag ska tydligen ut ikväll.

Ha det gott

Ubon

Vinner dom någon som helst uppskattning från befolkningen med sina manifestationer?
Eller är det ett spel för galleriet?
Rolf

>Ubon Inte många har varit i HELA Thailand. Inte många har varit i HELA Sverige heller :) så det är intressant med lokala rapporter från olika ställen.

Jag gav dig lite karma nyligen, men jag lovar inte att ge dig det varenda måndag och torsdag :)

Lunkan

Inte heller jag har varit i hela Thailand, som en nyborjare sa maste man borja nagonstans, som Du skriver, inte heller manga har sett Sverige, dar maste jag erkanna att jag ar en av dom som har varit hemmablind,
att inte utforska marken jag bor pa.

Sa vill jag aven tacka dig for karmat, inte ska Du bry dig om att ge mig nagra, jag ar odmjuk sa jag kan strunta i mandag och Torsdag, menar bara att veckan har ju ytterligare 5 dagar, och vidare bry dig inte om att Legolas skriver med stora bokstaver, han ser lite illa, sen mellan dig och mig, Legolas ar nog lite
avundsjuk pa mig.

Ha det gott

Ubon

All planering ar for tillfallet installt, pga, sjukdom i familjen.

Stall inga fragor, just nu vet jag inte mycket mer an vad ni vet.

Ubon

Efter 2 akutbesok pa sjukhuset samma natt, sa ar nu Damens operation beraknad ske den 6 Mars

Fraga inte, jag har inte mer svar an Ni

Och just i natt ska en av hennes hundkra.. borja yngla av sig, kul att kunna gladja Damens syster med en uppesittarnatt,
sjalv gar Ubon till en natts somn efter det som varit.

Ha det gott

Ubon

Doctor Legolas

Av vilken anledning ska jag sitta pa detta forum och diskutera en annan maniskas sjukjournal,
fragetecken, finns nagot som kalls integretet, har jag ratt att utan fullmakt diskutera nagon annan
person, fragetecken,

Doktor Legolas

Varfor respekterar inte Du nar jag skriver vanligen stall inga fragor, fragetecken

Doktor Legolas

Jag har i detta ingen annan uppfattning an att Du totalt har brustit i respekten for andra.

Jag kan nu meddela att Damen ar helt frisk och aldrig varit egentligen sjuk, kanske nagon liten migran.

Vi stryker dom senaste inlaggen, oavsett vad som skrivs sa ar min uppfattning att inga inlagg kommer att besvaras av mig.

Ubon

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp