flygbiljett bangkok

Det enda jag inte gillar med Norwegian är att dom flyger på morgonen annars är dom kanon bra, gillar Dreamlinern där men slipper lock för öronen och den är tystare än andra plan och maten helt ok.
Men annars åker jag gärna med Lufthansa som jag tycker har den absolut bästa maten och kvällsflyg.

Har de direkt nu eller? Tänker på min kompis som åker första gången vill flyga direkt!

Har de direkt nu eller? Tänker på min kompis som åker första gången vill flyga direkt!
Dom har direkt från Frankfurt.
Från Sverige är det väl bara Thai och Norwegian som har direkt?
Men kan hålla med Lufthansa är bra och har Internet ombord.
Med par timmars byte är Lufthansa från Frankfurt bra alternativ, går runt 17:30 från Frankfurt så kan få sovit och landar runt 08:30.
Det var lite bättre förr då det gick 22:30, då hade jag aldrig några problem med att hinna med det vid avmönstring.
Man somnade lagom efter maten runt midnatt och förhoppningsvis vakna upp till frukost precis innan landing.

Dom har direkt från Frankfurt.
Från Sverige är det väl bara Thai och Norwegian som har direkt?
Men kan hålla med Lufthansa är bra och har Internet ombord.
Med par timmars byte är Lufthansa från Frankfurt bra alternativ, går runt 17:30 från Frankfurt så kan få sovit och landar runt 08:30.
Det var lite bättre förr då det gick 22:30, då hade jag aldrig några problem med att hinna med det vid avmönstring.
Man somnade lagom efter maten runt midnatt och förhoppningsvis vakna upp till frukost precis innan landing.

Förmodligen tar vi Thai ändå, men Norwegian 10350 för 2, inte illa, hittade jag direkt på Norwegians hemsida den 13 dec

Oslo och Stockholm får du den billigaste flygbiljett i Europa till Bangkok . Se foto .

P1060897.JPG

Liknande trådar

A
Svar
5
Visningar
3 K
Anonym
A

Tillbaka
Topp