folk och Idrott, egentligen ganska ointresserade?

Och jag har själv fotograferat min ute i naturen.... erkänn nu... Google-killen..

Nä faktiskt var det inte så, hade ingen tanke på det utan jag har en porslinsblomma här hemma och jag tycker att blommorna är jävligt vackra och sen doftar den honung också.

När jag skaffade ny telefon S8 Samsung ville jag testa kameran och se om jag kunde få en bra närbild och det blev det. Det som syns här är inte själva blomman utan pistillerna som jag klippt ut och monterat insekterna på, alltså jag lekte lite i Photoshop och vips tänkte jag att nu har vår hund varit nog länge som avatar så varför inte ha denna komposition, så Google var inte inblandad denna gång:);)

Hmm fotografering kanske passar för en pensionär som sport.
Har precis beställt hem en ny kamera en Sony a 6000 en liten och nätt som man kan ta med sig i fickan nästan.
Har en rätt avancerad Pentax sedan tidigare men känns som kameran inte förstår mitt språk. Dessutom är den stor och klumpig.
Då skall ni se på Gudaväsen från norr 555

Och du kan ta med dig kameran på dina cykelturer, eller var det en annan kille?

Nja, tror nog inte riktigt att Gryningsmannen själv tror på denna spaning; han hade nog bara lite tråkigt och fantasin tynade så det blev ett slappt dragskott från egen blå. Hockey är ju, antar jag, Sveriges näst populäraste sport så de flesta som är allmänt sportintresserade gillar nog hockey och de flesta som har hockey som favoritsport gillar nog också fotboll, handboll och andra större sporter.

Undantagen är snarare folk som gillar motorsport och hästsport. Jag har träffat på många som är intresserade av Formula 1 som har absolut noll intresse av sport i allmänhet. De är huvudsakligen motorintresserade och tävlingsmomentet är sekundärt. Sen har vi de som gillar speedway, isracing och liknande men det ska jag nog inte gå in på, det blir lätt skämt om banjospelare, utstående öron och liknande.

Hur många ser på trav eller galopp om de inte spelar? "Kolla nummer 8, vilket läckert löpsteg, jag hoppas verkligen han vinner". Nej, finns nog ingen i hela världen som skulle bry sig om trav och galopp om det inte vore för spelandets skull så dessa snubbar, för det är nog 95% snubbar/gubbar, är inte nödvändigtvis sportintresserade även om säkert många är det. De som gillar dressyr, hästhoppning och liknande behöver heller inte nödvändigtvis vara intresserad av sport; de är helt enkelt intresserade av hästar.

Lilleman (Atom) bara skämtar med dig.... Ville skapa lite inlägg bara och hade nog lite tråkigt dig förutan. Så varför inte starta en tråd. Lyckades ju lura av ett inlägg ifrån dig också, så det var väl värt ansträngningen. ha en trevlig arbetsvecka, och glöm inte att logga ut...

Förresten det bär mig emot, men måste ge dig fullständigt rätt i din analys om hästarna. Spelade ju själv under dryga 35 år dagligen på travet, så fördomarna finns på plats vad det gäller travef, galopp med hattar på kärringarna, och dressyr... bra analys faktiskt.....

Lilleman (Atom) bara skämtar med dig.... Ville skapa lite inlägg bara och hade nog lite tråkigt dig förutan. Så varför inte starta en tråd. Lyckades ju lura av ett inlägg ifrån dig också, så det var väl värt ansträngningen. ha en trevlig arbetsvecka, och glöm inte att logga ut...

Förresten det bär mig emot, men måste ge dig fullständigt rätt i din analys om hästarna. Spelade ju själv under dryga 35 år dagligen på travet, så fördomarna finns på plats vad det gäller travef, galopp med hattar på kärringarna, och dressyr... bra analys faktiskt.....
Så du skapar trådar pga du har det tråkigt?
Är det därför du skriver på forum dagarna i ända för att du har tråkigt?
Jag trodde att det var värsta paradiset att bo där uppe i Isaan men du sitter alltså och har tråkigt mest hela tiden.
Hade flyttat om jag hade så tråkigt men det kanske finns hinder för det?
Något vi kan hjälpa dig med?

Idrott ?
Jag har fått lära mig att idrott ger idrottsskador .
Idrott Är ngt man kollar på:wai:

Liknande trådar

Tillbaka
Topp