Fotboll är ett djäkla skit som tydligen alla skall tvingas se

A

Anonym

Gäst
Så fort det är fotboll så utgår alla andra Tv program , precis som om alla är intresserade av en sport som är så djäkla infekterad av korruption , förstår inte att fotboll inte förbjud efter Fifa skandalerna , helt djäkla sjukt vilka stålar som är omlopp ..
Har aldrig gillat dessa vansinniga bollsporter och likaså ishockey som kostar miljoner i skador . Djäkla skitsporter . kan köpa om man själv utövar dem , men merparten super sig fulla en vecka framför TVn och många sjukskriver sig från jobbet en vecka för att se eländet ........;)

Nä fram för en massa thailändska tårdrypande såpoperor istället så är kvällarna räddade. ;)

Jag håller med dig till en stor del men intresset är stort. Jag skall försöka se Sveriges matcher plus möjligen någon annan men sedan räcker det. Och finalen naturligtvis.

Så fort det är fotboll så utgår alla andra Tv program , precis som om alla är intresserade av en sport som är så djäkla infekterad av korruption , förstår inte att fotboll inte förbjud efter Fifa skandalerna , helt djäkla sjukt vilka stålar som är omlopp ..
Har aldrig gillat dessa vansinniga bollsporter och likaså ishockey som kostar miljoner i skador . Djäkla skitsporter . kan köpa om man själv utövar dem , men merparten super sig fulla en vecka framför TVn och många sjukskriver sig från jobbet en vecka för att se eländet ........;)

Vem tvingar oss att se, vad jag vet är det bara en kanal som sänder och det är TV4 och dansk då för de som har:)

Em/Vm kollar jag gärna på, annars brukar det inte bli så mycket.
Bara mest skräp på tv annars så bara kul när det händer något.

Skit är det , inget annat , och inte alls i bara en kanal , ta me fan inget annat som diskuteras ..
Klart intelligensbefriat samt en möjliggörare för de alkoholsugna .......:(

Svt sänder också ...

Tacka vet jag fotboll ... tvinga på den alla ...

ja men inte samtidigt mer en 30 minuters överlappning! Alltså Pontas indignation över detta är som ett eko från svunna dagar då det bara fanns 1 kanal då vet jag att det var ett jäkla knorrande om att det var hockey eller fotboll hela dagarna när det vankades EM, VM eller OS och liknande, men idag har vi ju 100-tals kanaler en för varje smak så idag faller ju detta med att tvingas se något, då i tiden förr ja då blev man tvingad eller så om man inte gillade det fanns inget att titta på och frustrationen då är mer lättbegriplig!

Senast redigerad av en moderator:
Många fotbollsfjantar här tycker jag mig se , tycker det är en skitsport utan like , en kämpar för sitt liv i Frankrike
efter kravaller mellan huliganer , supa sjunga och fightas ,det är fotboll , förstår inte hur fn det kan vara nåt som skall
sändas och bekostas av TV avgifter , därför skiter jag i dessa .

Många fotbollsfjantar här tycker jag mig se , tycker det är en skitsport utan like , en kämpar för sitt liv i Frankrike
efter kravaller mellan huliganer , supa sjunga och fightas ,det är fotboll , förstår inte hur fn det kan vara nåt som skall

Man måste skilja på saker och ting, fotboll eller annan sport skapar ju inte detta elände, det är människor som gör det.

När man väl gillar dig så börjar du generalisera människor på detta forum igen. Försök att förstå och försök att fatta att vi är olika, vi accepterar dig men du måste lära dig att acceptera att vi är inte som dig vi är alla människor som är olika.

Själv är jag inte denna fotbollsfjant som du uttrycker dig eller sportfantast men jag gillar sport ändå. Det är ju inte bara fotbollen utan hela festen och underhållningen i sig som är rolig och jag är som NilsG, tittar nästan bara då det är stora evenemang och då egentligen all sport där det vankas OS, VM och EM.

En annan sport som jag gillar starkt är Speedway och där är finns ju inga huliganer däremot finns tävlande som inte kan hålla sig ifrån brottets bana men jag gillar ju Speedway ändå.

När man väl gillar dig så börjar du generalisera människor på detta forum igen. Försök att förstå och försök att fatta att vi är olika, vi accepterar dig men du måste lära dig att acceptera att vi är inte som dig vi är alla människor som är olika.
Fn vad kul det är att starta konspiratoriska trådar , tur att nån skapar lite liv i detta forum , eller hur kyckling ..
Trodde nog du skulle haja varför jag skriver som jag gör ibland ,, men sant är att jag inte gillar fotboll eller ishockey , men jag gillar att kika på friidrott

Liknande trådar

C
Svar
0
Visningar
1 K
C
L
Svar
0
Visningar
647