Em i fotboll 2021

Hej

Själv är jag kluven här och håller egentligen inte på något av lagen den här gången av olika anledningar, men jag hoppas att det blir en bra match och att det inte blir någon felaktig frispark eller straff som avgör, vissa spelare i båda lagen faller ju lite väl lätt. Må bästa lag vinna.

Mvh isan lover

Detta EM är skräddarsytt för att England äntligen ska få vinna. Gör dom inte det så lär det bli kravaller, även om de vinner blir det problem.Men Italien kanske lägger sig, för fridens skull ;)

Hej

Själv är jag kluven här och håller egentligen inte på något av lagen den här gången av olika anledningar, men jag hoppas att det blir en bra match och att det inte blir någon felaktig frispark eller straff som avgör, vissa spelare i båda lagen faller ju lite väl lätt. Må bästa lag vinna.

Mvh isan lover
Håller inte heller på något av lagen, men tippar resultat 3-1 till England.
Börjat bra 1-0 efter 2 minuter :upanddown:

Förlängning.... :beer:
SmartSelect_20210711-230641_Gallery.jpg

Ja Grattis Italien , Värdigt lag o vinna efter alla matcher,,, Bra spel i finalen inga direkta ligga ner o spela skadad , Tyckte England trillade mer än Italien i närkamperna ,, Lite irriterad på Englands förbundskapten då han släpper fram för unga spelare för att avgöra ett mästerskap .. Så i mitt tycke så hade England vunnit om Gareth hade kört med de äldre i straffavgörandet .

Hej

Det kändes som om rätt lag ändå vann till sist, dom förtjänade segern.

Mvh isan lover
Det måste jag hålla med om. Jag lyckades bemästra gamnacken och såg dramat till slut. Straffar är inte bra men att spela till Golden goal kan nog vara ohållbart, särskilt om matchen spelas i tryckande värme. Italien kan tacka sin målvakt Donnarumma, han var suverän men Pickford var också bra. Kyla och nervkontroll, det är vad straffar handlar om.

Det måste jag hålla med om. Jag lyckades bemästra gamnacken och såg dramat till slut. Straffar är inte bra men att spela till Golden goal kan nog vara ohållbart, särskilt om matchen spelas i tryckande värme. Italien kan tacka sin målvakt Donnarumma, han var suverän men Pickford var också bra. Kyla och nervkontroll, det är vad straffar handlar om.
Min gamnacke kom precis före straffarna:mad:
Helt klart rätt lag som vann.

Liknande trådar

C
Svar
0
Visningar
962
C
L
Svar
0