Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Till och med jag tittade som inte är ett spån intresserad men bara på slutet, men men vuxna män som gråter för att dom förlorat, men också sportmannamässigt dom som applåderade
Det är tack vare EM som jag får ha min TV. Igår var det synd att domaren såg sig tvingad att ge England en hjälpande hand genom en felaktigt utdömd straff. Resultatet var dock rättvist sett över hela matchen. All heder åt Danmark! Nu hoppas jag att Limejuice segrar över Gipskatter på söndag.
Jag undrat vad skulle hända om man bytte regler i fotboll och boxning, t,ex det är slutspelat för en fotbollsspelare efter 10 och en boxare kastar sig golvet när han får klapp på axel
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.