Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Julhelgen kommer i stormande steg, är det ingen som reflekterat över att året börjar ta slut och de brutna nyårlöftena som gavs 2011 av er medlemmar. 8)
Det blir inget annat än det vanliga: Att älska och ta hand om min älskade hustru och familjen med tillägg då för nytillskottet som skall komma i april.
Jag menade mer, ni, medlemmar som verkligen har brutit era nyårslöften skulle komma till känna.
Att vi har duktiga nyårslöfteshållare här på forumet, är ju känt, jag är en utav dem...
;D ;D
Detta består i att jag lovar att inte ge några nyårslöften.
Det är inte lönt med tanke på hur dyngrak man kan bli på nyår med total minnesförlust som följd.
Vid något tillfälle har jag lovat att bli en bättre människa, Det var så jädra tråkigt att jag övergav det på nyårsdagen.
Jag brukar ge ett löfte även på nyårsdagen
"Jag ska aldrig mera dricka alkohol".
Det löftet håller jag fram till den lilla återställaren. Sen är det plötsligt nyår igen...
Det är inte lönt med tanke på hur dyngrak man kan bli på nyår med total minnesförlust som följd.
Vid något tillfälle har jag lovat att bli en bättre människa, Det var så jädra tråkigt att jag övergav det på nyårsdagen.
Det löftet håller jag fram till den lilla återställaren. Sen är det plötsligt nyår igen...
Tackar. Mycket av det du skriver är också genialt men du landar jävligt fel emellanåt.
Kolla in en annan tråd där jag spyr galla över dig Hur som helst kan tonen vara rå men hjärtlig.
Tror du att gubbar som du och jag kommer ihåg vad som hände för 20 år sedan?
Jag kommer bara ihåg ett år tillbaks i tiden och avger därför samma löfte nu som då.
Jag håller alltid mitt nyårslöfte.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.