Var och hur skall ni fira Jul och Nyår?

Jag gillar inte när det är så KALLT. Detta har jag på mig nu på morgnana:xmas_smiley:
20171218_173805.jpg
Va fn!! Går du omkring i pyjamas:xmas_smiley::D;)
Har du lagt alla stålar på Bitcoin:rolleyes::);)

Så här går jag omkring i Thailand, gammal bild på en otränad gubbe från 2006 , men Isaan livet är härligt , på väg ut på en liten jakttur i skogen bakom Svärfars fält

En Svensk Viking.jpg

Va fn!! Går du omkring i pyjamas:xmas_smiley::D;)
Har du lagt alla stålar på Bitcoin:rolleyes::);)
Nej @Micke.T men jag har köpt tillbaka bitcoins jag tror att dom har mycket mer krut så jag är som @Tulpan kan inte låta bli:rolleyes: Jag kommer idag 19 des att averka alla aktier jag har den aktieperioden är borta. Tror inte på 2018 för aktier:cool: men sägj inte till någon vad jag gör;):xmas_smiley: som @kurant säger Melly Kristmas:xmas_smiley:

Senast ändrad:
Nu är nyår spikat.
Det blir hos en bekant utanför Mukdahan. Känner jag honom rätt så blir det lite fyrverkeri också.
En av gästerna kommer vara en äldre dansk som inte varit hemma på många år. Hoppas han blir glad över de röda pölserna som jag tagit med mig. Dom var tänkta att ätas här med familjen, men när jag hörde att han skulle komma så tror jag att han uppskattar dom bättre.

Jag skall fira jul i etapper, dan före blir det julbak (pepparkakor och kanelbullar) med dottern, men på julafton åker jag till Chaiaphum för att fira svensk jul på Bens Bar med vänner. Hem på juldagen och då firar tösen och jag svensk julafton, med dopp och ria a`la Malta, skinka, julklappar och hela köret. Janssons inte att förglömma! Frugan bara tittar på...

Kvällen före nyårsafton. Brukar sova vid den här tiden men alla besökare som har kommit från stora staden uppvisar sina supertalanger som songare.
Roligt en stund, nu bara sömnlös.
Full människa är ingen rolig människa när man själv är nykter.
Efter kvällens föreställning har jag bestämt följa Leif GW s livsfilosofi efter nyår. :confused: :D
Normalt hör man inget av detta här, nu låter det som i Isaan på den tiden jag bodde där. Gott nytt folk. :wai:

Liknande trådar

H
Svar
42
Visningar
4 K
A
D
Svar
10
Visningar
1 K