Frihandelsavtal mellan EU och Vietnam hot mot Thailand.

Det är så enkelt du har fel. Besök landet istället. Jag tror du kommer gilla det.
Så att jag som turist kommer resa runt i landet kommer förändra vilka lagar inhemsk befolkning lever under?
Diskussionen handlade ju inte om oss utan vad Malaysias befolkning lever i för land!
Jag har även adopterad kusin från Malaysia, hon reste runt för par år sen, var även med på ett tv program i Sverige gällande finna sina släktingar.
Dom är från den fattiga delen och eran romantik turist del av landet existerade inte där.
Ni reser och ser en sak som västerlänningar skall se.
Jag har inte fel gällande deras lagar, sen följer nog majoriteten dessa lagar så ni ser det inte och då är allt frid och fröjd.

Malaysia has some incredibly strict laws that may not be common-sense for many travelers from Western countries. Failure to follow these laws can result in fines or imprisonment. Many aspects of Sharia law have been implemented in Malaysia, and some of these laws are applicable to non-Muslims. Before traveling to Malaysia, check with the US State Department to receive the most up-to-date laws,

Går ju inte skriva inlägg utan att bli granskad när viss religion gäller, har väl 6 på granskning nu, svårt att diskuttera då när mina inlägg inte kommer fram.

Malaysia has some incredibly strict laws that may not be common-sense for many travelers from Western countries. Failure to follow these laws can result in fines or imprisonment. Many aspects of Sharia law have been implemented in Malaysia, and some of these laws are applicable to non-denna religion. Before traveling to Malaysia, check with the US State Department to receive the most up-to-date laws,

Går ju inte skriva inlägg utan att bli granskad när viss religion gäller, har väl 6 på granskning nu, svårt att diskuttera då när mina inlägg inte kommer fram.

Malaysia has some incredibly strict laws that may not be common-sense for many travelers from Western countries. Failure to follow these laws can result in fines or imprisonment. Many aspects of Sharia law have been implemented in Malaysia, and some of these laws are applicable to non-denna religion. Before traveling to Malaysia, check with the US State Department to receive the most up-to-date laws,

Gick bra när jag ändrade utsprungstexten till non-inte denna religion.
Så snabbt religionen nämns hamnar det på granskning.

Kanske skillnad för dig som turist!
Hon är Malaysisk medborgare och lever under deras islamiska lagar.
Det gör inte du när det gäller äktenskap, många länder har också religion instämplat i id.
Han lever med Malaysisk kvinlig medborgare, det gäller för dom.
Detta med att han måste konvertera till Muslim är helt korrekt , pratade faktiskt om detta med en ung Muslimsk tjej från Somalia , Om en Muslimsk kvinna träffar en av annan religion så måste densamme /mannen i detta fall konvertera ,, helt korrekt som Pan Pan beskriver det ...

Detta med att han måste konvertera till Muslim är helt korrekt , pratade faktiskt om detta med en ung Muslimsk tjej från Somalia , Om en Muslimsk kvinna träffar en av annan religion så måste densamme /mannen i detta fall konvertera ,, helt korrekt som Pan Pan beskriver det ...

Så det bidde inget med det.

Gillar inte heller kvinnorförtryck och det sysslar alla med som utövar denna religion ,, så är det bara och kan inte förnekas , även detta från bekanta Somaliska kvinnor , en mycket dålig kvinnosyn . Skrämmande och inget som passar mig ,så jag håller mig nog borta från dessa länder där man agar sin kvinna för att det känns gott i själen

Jag satt i Ho
Det är nog bättre du stannar i Thailand. Inget bra ställe för dig.
jag har aldrig tänkt flytta, diskussionen handlade om utbildning.
Vill man utbildas enligt Islamistiska normer är det väl bara att flytta.
Handlade inte om Malaysia som turistland eller leva i dom friare områdena som KL.

För egen del handlar det om att EU skapar handelsavtal där det passar, man skiter i människors rättigheter.
Vad ni upplever som turister är en del av det, får vi sola på eran strand så slickar vi er röv.

Jag satt i Ho

jag har aldrig tänkt flytta, diskussionen handlade om utbildning.
Vill man utbildas enligt Islamistiska normer är det väl bara att flytta.
Handlade inte om Malaysia som turistland eller leva i dom friare områdena som KL.

Jag tänkt mera på en trevlig resa. Men förstår nu att det skulle det aldrig kunna bli för dig. Du trivs bättre i säkra Pattaya.

Jag tänkt mera på en trevlig resa. Men förstår nu att det skulle det aldrig kunna bli för dig. Du trivs bättre i säkra Pattaya.
Har nog rest runt i många osäkra områden i världen där inte vanligt folk visar sig eller Svenska UD varnar för att ens besöka landet.
Fortsatt inte det diskussionen handlar om...

Här sitter jag i Honduras, mordnivån är en av dom högsta i världen.
Presidenten har precis flytt och gömmer sig på Brasiliens ambassad, kriminniella gäng styr gatorna, UD varnar för vita att ens visa sig på gatorna då dom skjuts ner rakt av i dom stora städerna då jag var där.

FB_IMG_1562771269236.jpg

Här sitter jag i Honduras, mordnivån är en av dom högsta i världen.
Presidenten har precis flytt och gömmer sig på Brasiliens ambassad, kriminniella gäng styr gatorna, UD varnar för vita att ens visa sig på gatorna då dom skjuts ner rakt av i dom stora städerna då jag var där.

FB_IMG_1562771269236.jpg
Ja jag var i Bangkok 1976 under studentupploppet och då sparades det heller inte på bly.

Liknande trådar

T
Svar
28
Visningar
6 K

Tillbaka
Topp