Gotland In Patong

 
Här en trött barägare
Trött barägare.jpg
 
Det är en omöjlighet att hitta stället idag eller vd det har kunnat legat, det enda är att komma till Patong i båt då känner jag igen ungefär var det har kunnat legat och det är lite syd om mitten på stranden. men det fanns inga barer annat än dom bambo hyddorna på stranden, några barer dök det upp sedan på andra sidan vägen
Exakt så ser jag också det, men kom ihåg udden söderut, bungalow jag hyrde låg ungefär mitt på beachroaden, det vart det enda som fanns att hyra då. ca 300m syd fanns dessa barer vänster om vägen. Ska nog ta mig till Phuket nästa år:) Vi kanske ses;):wai:
 
Vad var det som gjorde, att du hamnade där från början?
På den tiden, var det ingen som visste nåt om Thailand, än mindre om Patong.
 
Frågan är om den har varit positiv , kanske skulle stannat av halvvägs till vad patong är idag .... ;)
Så jävl,,a sant @Phonta det gäller det mesta i Thailand, då när jag och min kompis fick ett infall åka dit -82, hade vi inte en susning om någonting där, det bara blev så. Då hyrde man en hydda för dagen eller längre, så sanslöst skönt då utan några telefoner eller annat stressframkallande skit. Satan i gatan vad glad jag blir av att se detta verkliga Thailand igen som gottland visar med sina foton, som det va då ska väl tilläggas.
 
Måste ju säga att det verkar som Gotland haft ett rikt och växlande liv. Du skulle skriva en bok, jag hade köpt den!
 
Måste ju säga att det verkar som Gotland haft ett rikt och växlande liv. Du skulle skriva en bok, jag hade köpt den!
Haha, lova inte för mycket.
Han har skrivit böcker, en är släppt för försäljning. Jag har den, den första boken är från Gottland är 16 år och börjar sin bana på sjön. Absolut läsvärd.
 
Senast redigerad av en moderator:
 

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
2 K
A
G
Svar
4
Visningar
2 K
Gazton
G
 
Tillbaka
Topp