Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Haha, lova inte för mycket.
Han har skrivit böcker, en är släppt för försäljning. Jag har den, den första boken är från Gottland är 16 år och börjar sin bana på sjön. Absolut läsvärd.
Jag köpte den från någon som hette Kim och bor på Gotland. Kommer inte ihåg mailadressen men den har säkert Gottland. han får skriva här när han vaknar.
Jäklar vilken skillnad mot idag, både vad gäller Soi Bangla och Chalong pier. Jag har inte varit på Phuket sedan 2008 men det är banne mig nästan otroligt.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.