Hemside besök?

Audirs2

Forumveteran
Hola gubbar å gummor!
Vilken hemsida brukat du starta morgonen med när du går ut på internet?
Jag brukar alltid börja med Expressen för att sedan ta DI och sedan dom andra forumen som typ Mpr!

Kör alltid superstart.se som startsida och där har jag lagt upp och sparat de större mediakanalerna (med deras rubriker som realtidsuppdateras helatiden) och lite yrkesporr. Sedan blir det Omni.se

Här börjas det med webradio, P4 Malmöhus eller P4 Plus. Därefter Thaisnack följt av Sydsvenskan, den enda nättidning jag prenumererar på. Kvällsblaskorna går bort, framför allt Aftonbladet. Sen några sidor om aktiviteten i världens vulkaner, ett intresse sedan barnsben.

Här börjas det med webradio, P4 Malmöhus eller P4 Plus. Därefter Thaisnack följt av Sydsvenskan, den enda nättidning jag prenumererar på. Kvällsblaskorna går bort, framför allt Aftonbladet. Sen några sidor om aktiviteten i världens vulkaner, ett intresse sedan barnsben.
Håller på och fasar ut Aftonbladet med, är ju bara propagandamedia idag med deras kolumnister som kör påverkan propaganda, inte oberoende nyhetsförmedling.

Dock tycker jag DI gör samma då det är bankpropaganda och deras ekonomiexperter är bankanställda och bara propagerar för det som är fördel bankerna.

Du är ju moderator på thai snack men du läser inte andra , som typ MPR det vore väl bra för att ha koll på vad som händer
Bara Thai snack blir man inte informerad om allt

Liknande trådar

Tillbaka
Topp