Hemside besök?

Du menar att sanningarna finns på Thai snack, kollar man inget annat klart det blir sanning
Så du menar att sanningarna finns där? Jag är helt nöjd här och diskuterar inte grannforumet. Dom sköter sitt och vi sköter vårt.
Och för övrigt är jag väl medveten om att allt inte är sanningar här heller. Vad som är lögn eller inte får man bilda sig en egen uppfattning om.

Jag brukar kolla TS direkt när jag vaknar, sen kollar jag lite på fb sen läser jag på Messenger sen instagram.
Så det blir bara en snabbkoll för sen är det dags att gå till jobbet.
På rasterna blir det ännu en snabbkoll på TS.
Jag försöker hinna att läsa rubrikerna på Aftonbladet.
När jag kommer hem på kvällen så läser jag mer noggrant mellan dom vanliga hushållssysslorna.
Jag brukar även skrolla igenom Mpr några gånger i veckan.

Har du inte varit på MPR på tolv år hur tusan vet du nåt då
Jag upplever livet själv samt tar fakta från dom myndighetsställen jag behöver.
Jag har vart inne och kikat på MPR typ 3 gånger på 12 år, gillade inte tonen mellan medlemmar så registrerade mig inte, TS gillar jag för rätt gött folk här och oftast inte otrevligt.

Jag brukar kolla TS direkt när jag vaknar, sen kollar jag lite på fb sen läser jag på Messenger sen instagram.
Så det blir bara en snabbkoll för sen är det dags att gå till jobbet.
På rasterna blir det ännu en snabbkoll på TS.
Jag försöker hinna att läsa rubrikerna på Aftonbladet.
När jag kommer hem på kvällen så läser jag mer noggrant mellan dom vanliga hushållssysslorna.
Jag brukar även skrolla igenom Mpr några gånger i veckan.
du är nog en klok dam man kan inte bara tro att det ena är bättre än det andra som vissa tror, man läser och bildar sej en
en uppfattning, läser man bara sitt eget forum är man lite nörd och hänger inte med

Jag upplever livet själv samt tar fakta från dom myndighetsställen jag behöver.
Jag har vart inne och kikat på MPR typ 3 gånger på 12 år, gillade inte tonen mellan medlemmar så registrerade mig inte, TS gillar jag för rätt gött folk här och oftast inte otrevligt.
Skojar du har inte du varit som många andra otrevlig på i detta fall Thai snack, hur tänker du

Så du menar att sanningarna finns där? Jag är helt nöjd här och diskuterar inte grannforumet. Dom sköter sitt och vi sköter vårt.
Och för övrigt är jag väl medveten om att allt inte är sanningar här heller. Vad som är lögn eller inte får man bilda sig en egen uppfattning om.
Varför inte skaffa sej en annan bild om sanningen utan bara som du vill. finns andra sanningar att läsa om, prova så blir du klokare

Här börjas det med webradio, P4 Malmöhus eller P4 Plus. Därefter Thaisnack följt av Sydsvenskan, den enda nättidning jag prenumererar på. Kvällsblaskorna går bort, framför allt Aftonbladet. Sen några sidor om aktiviteten i världens vulkaner, ett intresse sedan barnsben.
Lika spännade varje morgon och se vad som hänt när du sovit :) ?
Då jag satt och söp mig kanonfull i min ensamhet här på altan vågade jag knappt starta datorn morgonen dan efter.

Skojar du har inte du varit som många andra otrevlig på i detta fall Thai snack, hur tänker du
Det vet jag att jag kan vara men inte som där då det verkar vara standard.
vet att jag kan vara lite uppkäftig men många gånger med glimten i ögat...
Kommer ihåg var på Siambylla i jomtien när Rayne (har för mig han hette farsans polare) levde, var en från MPR där och sa till han att jag är inte inne på erat forum för tycker ni är otrevliga kuksugare, Rayne reste sig upp tog min hand, du sa precis det jag tänkt under alla år....

i vilken ordning avgörs av rubrikerna, börjar med det som verkar mest intressant, men ungefär som detta, mail och messenger, juridik och teknik-sidor där jag är medlem, nyheterna, TS, sen blir det lite annat smått och gott....

Dagen börjar med P1 och morgontidningen (G-P). Då har man fått allt som står i MSM, då i stort sett all dagspress får sina leveranser från samma leverantörer.

Därefter blir det en snabbtitt på Samhällsnytt för att få reda på det som inte sägs i MSM och även fördjupad info om det som ytligt tas upp hos MSM. Resten av dagen ägnas åt DI och det ekonomiska nyhetsflödet. Skribenterna på Det Goda samhället förtjänar naturligtvis en läsning när man vill ha lite avkoppling till kaffet emellanåt.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp