besök visum

Hon kom hit några månader senare för att stanna först tre månader och efter tre månaders förlängning gifte vi oss först i Sverige sen träffade jag hennes föräldrar och syskon och vi gifte oss både Buddistiskt och legalt i Thailand (så vi har tre bröllopsdagar att ha koll på).
Det verkar ha gått riktigt bra för er två

Senast redigerad av en moderator:
Det verkar ha gått riktigt bra för er två

Fast om det var mig @Janne syftade på så träffade jag inte min fru tre dagar innan jag åkte men snabbt gick.

Hade jag träffat fel kvinna hade hon lurat upp mig på läktaren.

Vi chattade dagligen i drygt tre månader innan jag besökte henne i Thailand. Då hade jag besökt Thailand vid tre tillfällen innan. När vi väl träffades då gick allt väldigt snabbt förlovning, giftermål Sverige sedan giftermål Thailand. Vi hann med lite barnaskapande mitt emellan också. Det gäller att vara effektiv :)

Fast om det var mig @Janne syftade på så träffade jag inte min fru tre dagar innan jag åkte men snabbt gick.

Hade jag träffat fel kvinna hade hon lurat upp mig på läktaren.

Vi chattade dagligen i drygt tre månader innan jag besökte henne i Thailand. Då hade jag besökt Thailand vid tre tillfällen innan. När vi väl träffades då gick allt väldigt snabbt förlovning, giftermål Sverige sedan giftermål Thailand. Vi hann med lite barnaskapande mitt emellan också. Det gäller att vara effektiv :)
Ja det var dig jag syftade på ... ja du vann nog ... visst vi tränade men jag hann träffa min fru i vardagen i Sverige innan ... jo vi hann förlova oss också månaden innan ...

Iofs jag hann låta min förra fru somna in i sin cancer, träffa min fru, gifta mig tre gånger (en i Sverige, två i Thailand) och få min nuvarande fru på smällen och få UT till henne inom ett år ... men jag hade ändå ganska bra koll (om jag får säga det själv)

Här var det snabba bud också, gifte oss efter dryga 3mån :cool:
Träffades en månad i Thailand (jag åkte med bekanta på resa som var släkt med frugan) och sedan hade hon redan klar resa till Sv för skulle besöka nämnda släkting.

Så det gick ju bra :) snart 5år sedan...

Jag följde dock inte mitt eget exempel, gjorde som Nam Farang träffade min fru tre dagar innan hemresa . Hon kom hit några månader senare för att stanna först tre månader och efter tre månaders förlängning gifte vi oss först i Sverige sen träffade jag hennes föräldrar och syskon och vi gifte oss både Buddistiskt och legalt i Thailand (så vi har tre bröllopsdagar att ha koll på).

Men vi hade ju planer att bosätta oss i Thailand. TS har ju tänkt att flytta till ett land som förtrycker kvinnor, och jag tycker nog om hon inte redan är muslim att TS borde visa hur det är för kvinna att bo i Iran. jag har varit i många muslimska länder och jag fördömer deras kvinnosyn det kraftigaste.
Vi har inga planer att flytta till Iran utan vi vill bo här i Sverige.
Nu vill vi att hon få komma hit först så att vi kan lära känna varandra bättre sedan kan jag åka till Thailand i höst och vara tillsammans där om vi känner att vi passar varandra då kan vi gifta oss .

Senast redigerad av en moderator:
vi har inte träffat varandra personligt men haft regelbunden kontakt per skype,nu är jag rätt förivrad,finns du i Thailand,kan hon kontakta dig på telefon?
Jag bor i Thailand med min tjej, hon kan ringa din tjej och berätta hur hon/ni ska göra för att fixa visum. Pm mig hennes nr.

Som Norsk invandrar till Sverige , får jag gratis Visa till min fru i Thailand , och när jag
kommer till Sverige kan jag som invandrar söka om upphåltillstånd , utan att vänta i
två år på svar . och den är gratis . se foto

P1040861.jpg

Som Norsk invandrar till Sverige , får jag gratis Visa till min fru i Thailand , och när jag
kommer till Sverige kan jag som invandrar söka om upphåltillstånd , utan att vänta i
två år på svar . och den är gratis . se foto

P1040861.jpg
Har du lyckats med att spara några kronor igen.:laugh:

Vi har inga planer att flytta till Iran utan vi vill bo här i Sverige.
Nu vill vi att hon få komma hit först så att vi kan lära känna varandra bättre sedan kan jag åka till Thailand i höst och vara tillsammans där om vi känner att vi passar varandra då kan vi gifta oss .
Jag bor i Thailand med min tjej, hon kan ringa din tjej och berätta hur hon/ni ska göra för att fixa visum. Pm mig hennes nr.
Hur kan jag skicka medellande till dig,det verkar var stängt.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp