Kan man hitta lugn och ro i Pattaya-området?

Tänkte jag mest på hela området, har allt pool där med ;) tror du jag rekommenderar 1 stjärnigt?

Men vill du ha med pool rekommenderar jag Centara hotell vid wong Amath beach häftigt poolområde och barnvänligt, blir väl närmare systern med?
Trodde du ville ha barnvänligt.
Hade valt Pattaya alla dagar i veckan före Jomtien!
Ja vi har inte planerat mer än datum för nästa trip. Parkering är viktigt också. Visst är Jomtien lite trist men är ju inte där då mycket ...

Tack för era tips och synpunkter. Det är inte omöjligt att jag dyker upp där under nästa resa.

Pattaya har ett dåligt rykte, kanske oförtjänt. Finns det områden utan tvivelaktiga etablissemang för en som inte är intresserad av den sortens sysselsättning? Och jag dricker inte alkohol.

Visst finns det lugna områden strax utanför Pattaya men om det är lugn du vill ha så finns det tusentals andra ställen i Thailand och miljoner andra ställen runt om i världen som passar bättre.

Att vilja åka till Pattaya när man är ute efter lugn är lite som att beställa morötter på McDonalds eller att läsa Lektyr för de intressanta berättelserna. Pattaya är förvisso ganska prisvärt och jag har själv varit där 1-2 gånger om året i en mängd år men aldrig någonsin för lugnets skull, precis lika lite som jag åker till Bangkok för den friska luftens skull.

Men chefen måste väl gilla att du ska åka till syndens näste Pattaya?
När du bodde i Sverige var du tvungen att berätta varför du skulle ha semester, vart du skulle åka för din chef. Var det så då förstår jag att du lämnade det jobbet och flyttade, ingen chef har väl med att göra vad och vart man tillbringar sin egen intjänad semester,,,,

När du bodde i Sverige var du tvungen att berätta varför du skulle ha semester, vart du skulle åka för din chef. Var det så då förstår jag att du lämnade det jobbet och flyttade, ingen chef har väl med att göra vad och vart man tillbringar sin egen intjänad semester,,,,
Då har du inte förstått mycke men gissa kan du ju få göra

Det tyder inte dina inlägg på som bara går ut på att få så många inlägg som möjligt.
Om det är kvaliteten på Sölves inlägg du syftar på så bör du rannsaka dig själv. Det är nog ingen som anklagar dig för att tillföra särskilt mycket i diskussionerna här.

Om det är kvaliteten på Sölves inlägg du syftar på så bör du rannsaka dig själv. Det är nog ingen som anklagar dig för att tillföra särskilt mycket i diskussionerna här.
Det var inte det diskusitionen handlade om utan om att Sölve tyckte att han var en bättre människa p.g.a. att han var guldmedlem.

Det var inte det diskusitionen handlade om utan om att Sölve tyckte att han var en bättre människa p.g.a. att han var guldmedlem.
Nu har jag svårt att se att @Sölve inte har lagt in ett visst mått av humor i sitt skrivande i vissa fall. Han driver säkert med dig men det svarar han säkert bäst själv på.

Liknande trådar

A
Svar
5
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
0
Visningar