A
Anonym
Gäst
Så klart jag känner igen detta. har ju druckit sprit sedan man i stort sett var 16 år i ålder, och lärde sig redan ifrån början att hålla i hatten när man drack alkohol. Lagom är bäst, och att sluta på topp är ett annat passande uttryck.Jo , du bör ju känna igen detta ... sen vet jag att vissa är riktigt trevliga när man träffas live , men när de hamnar bakom ett tangentbord så växer hornen fram ,, vet inte hur man skulle kunna definiera detta fenomen ,, men inget jag känner för att utveckla vidare ....
Kan man göra detta så fungerar det alldeles utmärkt har jag märkt. Men jag skulle nog aldrig fördöma folk som du gör så ensidigt Phonta. Du kan inte ta dina f.d. fyllekråke-kompisar nere i Pattaya, och sedan jämföra den gängen med resten av falang-befolkningen.
Hornen finns där, och du har kanske ett av de längsta, glöm inte att jag har läst dina skrönor under lång lång tid inne på detta forum, så alldeles oskyldig är du ju faktiskt inte. Nä nu lägger vi dig åt sidan, såna där kritiserande nyktra sprithatare är inget att ha i bekantskapskretsen, tror jag!!