Husbygge i Phimai

 
Nu är det bara 3 veckor kvar tills avresa till vårat paradis:)
20181105_175024.jpg

Skall bli spännande att se dom gröna gardiner frugan valt;)
Tydligen likadana i alla rum, varför göra det svårt för sig:):)
received_389274465179893.jpeg
received_296643384363841.jpeg
received_623642731397856.jpeg

I köket blev det en typ rullgardin, vilket man får vara glad för. Vågar inte tänka på hur ett par gardiner skulle se ut efter deras matlagning:D
received_358915958032853.jpeg
Liknande gardiner för liknande pris köpte vi också till alla rum fast annan färg. Fint veckade till fönstret men det första kärringen gjorde var och låta de hänga rakt ner. Surt men har fått hänga så efter det.
 
Gott jobbat med muren Micke.:thumbsup: Smaken är ju delad, även när man ser, smakar, känner något.
Och JAG tycker det ser bra ut:). Förrådet däremot har en alltför skrikig färg för MIN smak, men det kanske är där du förvarar isen.:D
Ja @Krille
Du käre lille snickerbo.
Den har en lysande färg.:p:p:p
Bara skojar lite med dig @Micke.T :wai:
Är bara lite avis på din zero bbq, därför skriver jag så:cool::cool::cool:
 
Ja @Krille
Du käre lille snickerbo.
Den har en lysande färg.:p:p:p
Bara skojar lite med dig @Micke.T :wai:
Är bara lite avis på din zero bbq, därför skriver jag så:cool::cool::cool:
Färgen på snickeboa stör mig inte längre:p
Men att behöva åka hem imon är riktigt störande:mad:
Måste se över hur jag skall lösa förtidspension;)jag får göra som du @magunnar sitta framför datorn på nätterna;):)kanske kan man dra in några baht:p:cool:
 
Färgen på snickeboa stör mig inte längre:p
Men att behöva åka hem imon är riktigt störande:mad:
Måste se över hur jag skall lösa förtidspension;)jag får göra som du @magunnar sitta framför datorn på nätterna;):)kanske kan man dra in några baht:p:cool:
Det finns sämre saker än det, som att slita arslet i sverige.
Flytta till paradiset, trots att det finns många här på TS som tycker annorlunda än jag @Micke.T
 
Fy bövelen vad jag längtar ner till sommarstugan:rolleyes:vet inte om jag klarar att vänta ändå till november.
Tar en Leo, och funderar på hur jag skall sälja in till frugan att få åka 2 veckor själv nu.

Är väl inte speciellt svårt, men har svårt att lämna henne med dom små, speciellt när jag vet hur mycket hon har på jobbet;)

20190810_174850.jpg


20190810_174850.jpg
 
 
 
Tillbaka
Topp