Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nu har tiden äntligen kommit då vi skall starta vårat husbygge i Phimai.
Kommer lägga upp bilder löpande under bygget, nu är jag ingen författare så blir nog mer bilder än text
Börjar med bilder på hur det såg ut innan byggplanerna kom till.
Förstår inte riktigt varför jag måste redovisa vad jag skall fördriva min tid med vad jag skall göra om 10 år, jag lever här och nu och delar gärna med mig av bygget för tillfället
Kanske får jag anledning å komma ner och lära dig spela golf mot skälig ersättning
Nu har tiden äntligen kommit då vi skall starta vårat husbygge i Phimai.
Kommer lägga upp bilder löpande under bygget, nu är jag ingen författareså blir nog mer bilder än text
Börjar med bilder på hur det såg ut innan byggplanerna kom till.
Jag skickar in ett par bilder till, här hade vi bestämt oss att vi ville påbörja detta projekt och satt igång iordningställande av mark. Ha överseende med att bilderna kommer lite huller om buller blir snart varm i kläderna
Förstår inte riktigt varför jag måste redovisa vad jag skall fördriva min tid med vad jag skall göra om 10 år, jag lever här och nu och delar gärna med mig av bygget för tillfället
Kanske får jag anledning å komma ner och lära dig spela golf mot skälig ersättning
Nä fn du måste inte redovisa nånting, jag va bara allmänt nyfiken på hur du hade tänkt om du hade tänkt. Känner ju fler än en här som gjort som du tänker göra och sen kommit på att dom missat det där med fritids sysselsättning, du kanske har kommit på nåt dom missat, som sagt bara lite nyfiken.
Lycka till med bygget.
Nä fn du måste inte redovisa nånting, jag va bara allmänt nyfiken på hur du hade tänkt om du hade tänkt. Känner ju fler än en här som gjort som du tänker göra och sen kommit på att dom missat det där med fritids sysselsättning, du kanske har kommit på nåt dom missat, som sagt bara lite nyfiken.
Lycka till med bygget.
Lycka till med bygget.
Om det nu är någon som byggt hals över huvud och kommit på det i efterhand så drabbar det vare sig dig eller mig eller någon annan, för jag förmodar att du skriver i all välmening å vill gott eller är det lite tjöt du suktar efter
Hur som kan jag lova att det inte går någon nöd på mig
Om det nu är någon som byggt hals över huvud och kommit på det i efterhand så drabbar det vare sig dig eller mig eller någon annan, för jag förmodar att du skriver i all välmening å vill gott eller är det lite tjöt du suktar efter
Hur som kan jag lova att det inte går någon nöd på mig
Är faktiskt bara geuint nyfiken på din tanke gång. Själv har jag inte fantasi tillräckligt för att fixa en givande sysselsättning under lång tid ute på landet så jag klättrar på väggarna redan efter några tim och vis av erfarenhet så inser jag att jag inte ens ska försöka, landet är helt enkelt ingenting för mig.
Är faktiskt bara geuint nyfiken på din tanke gång. Själv har jag inte fantasi tillräckligt för att fixa en givande sysselsättning under lång tid ute på landet så jag klättrar på väggarna redan efter några tim och vis av erfarenhet så inser jag att jag inte ens ska försöka, landet är helt enkelt ingenting för mig.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.