Husbygge i Phimai

Micke.T

Forumveteran
Nu har tiden äntligen kommit då vi skall starta vårat husbygge i Phimai.
Kommer lägga upp bilder löpande under bygget, nu är jag ingen författare;) så blir nog mer bilder än text:)
Börjar med bilder på hur det såg ut innan byggplanerna kom till.

Koh Chang 2015 084.JPG

Koh Chang 2015 087.JPG
Koh Chang 2015 089.JPG
Koh Chang 2015 091.JPG

Koh Chang 2015 085.JPG

Koh Chang 2015 086.JPG

Förstår inte riktigt varför jag måste redovisa vad jag skall fördriva min tid med vad jag skall göra om 10 år, jag lever här och nu och delar gärna med mig av bygget för tillfället;):)
Kanske får jag anledning å komma ner och lära dig spela golf;) mot skälig ersättning:D:D
Nä fn du måste inte redovisa nånting, jag va bara allmänt nyfiken på hur du hade tänkt om du hade tänkt. Känner ju fler än en här som gjort som du tänker göra och sen kommit på att dom missat det där med fritids sysselsättning, du kanske har kommit på nåt dom missat, som sagt bara lite nyfiken.
Lycka till med bygget.

Nä fn du måste inte redovisa nånting, jag va bara allmänt nyfiken på hur du hade tänkt om du hade tänkt. Känner ju fler än en här som gjort som du tänker göra och sen kommit på att dom missat det där med fritids sysselsättning, du kanske har kommit på nåt dom missat, som sagt bara lite nyfiken.
Lycka till med bygget.

Och vad är din fritidssysselsättning?

Lycka till med bygget.
Om det nu är någon som byggt hals över huvud och kommit på det i efterhand så drabbar det vare sig dig eller mig eller någon annan, för jag förmodar att du skriver i all välmening å vill gott;) eller är det lite tjöt du suktar efter:D:D

Hur som kan jag lova att det inte går någon nöd på mig;):)

Om det nu är någon som byggt hals över huvud och kommit på det i efterhand så drabbar det vare sig dig eller mig eller någon annan, för jag förmodar att du skriver i all välmening å vill gott;) eller är det lite tjöt du suktar efter:D:D

Hur som kan jag lova att det inte går någon nöd på mig;):)
Är faktiskt bara geuint nyfiken på din tanke gång. Själv har jag inte fantasi tillräckligt för att fixa en givande sysselsättning under lång tid ute på landet så jag klättrar på väggarna redan efter några tim och vis av erfarenhet så inser jag att jag inte ens ska försöka, landet är helt enkelt ingenting för mig.

Är faktiskt bara geuint nyfiken på din tanke gång. Själv har jag inte fantasi tillräckligt för att fixa en givande sysselsättning under lång tid ute på landet så jag klättrar på väggarna redan efter några tim och vis av erfarenhet så inser jag att jag inte ens ska försöka, landet är helt enkelt ingenting för mig.
Hur tänker du ? inget att göra dålig fantasi. vad gör du när du inte är ute på landet

Tillbaka
Topp