Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kan tillägga att min fru (ja hon är min fru nu sedan 3 dagar tbx) slarvade bort sitt immigration card (ni vet det där kortet man ska fylla i med massa trams) och fyllde i ett nytt som hon fick på flyget. Inga problem med det heller.
Det var en spännande vinkling som jag inte tänkt på innan.
På Kastrup (för er som inte vet så är det södra Sveriges internationella flygplats) så skickade jag henne till "Non EU passport" (eller vad det hette).
Men det var riktigt coolt att kunna ta familjen i EU "filen" samma som vi gör i Thailand.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.