Ingen respeckt för kulturen i Asien!

Var inne i Fiskebyn i dag och mötte en farang tjej på 20-25 år i bikini och en handduk på armen ovanför andra gatan.
Hade lust att dra ner trosorna på henne, hon var dessutom långtifrån vacker
:
Thaikillarna pekade och garvade åt henne.

Var inne i Fiskebyn i dag och mötte en farang tjej på 20-25 år i bikini och en handduk på armen ovanför andra gatan.
Hade lust att dra ner trosorna på henne, hon var dessutom långtifrån vacker
:
Thaikillarna pekade och garvade åt henne.

Varför tycker du det skulle vara ok att dra ner trosorna på en okänd ung tjej. Är det någon extremmoralism som smugit sig på eller bara dumheter som kom vid tangentbordet?

/ SatanG

Lär dig att läsa lite mellan raderna var inte såååå perfekt. ;);););)

Ok jag ska försöka tyda dig lite bättre i fortsättningen :)
Kan väl, som tack för kaffet, råda dig med att se lite mellan fingrarna vad det gäller unga turister och deras klädsel på väg hem från beachen kanske.
Jag kunde inte läsa länken i början så jag vet inte vad som hänt men Thailand och myndigheterna skriker sig nästan hesa för att locka hit turister och i vissa fall får man vackert svälja att alla inte har precis samma kultur/uppträdande som de själva så länge det inte är brottsligt.
Hoppas inte jag var för perfekt nu ;)

/ SatanG

Hej

Själv har jag inget emot alls att snygga kvinnor går i bikini oavsett var det är, det piggar väl alltid upp och lyser upp tillvaron lite.
För min del får dom gärna gå topless också. 555.

Mvh isan lover
Oh ja, det får dom gärna för min del också. Den dag man slutar titta på kvinnor kan man lika gärna ställa tofflorna för gott. Men respekt för kulturen kan dom gott ha ändå.

Oh ja, det får dom gärna för min del också. Den dag man slutar titta på kvinnor kan man lika gärna ställa tofflorna för gott. Men respekt för kulturen kan dom gott ha ändå.
Men ibland undrar man över kulturen, typ varenda Thai på gymet som tränat till sig en lite kula tränar med bar överkropp.

Liknande trådar

Svar
14
Visningar
2 K
Mille1000
M
G
Svar
4
Visningar
2 K