"Janne " sa:Kan vara så enkelt att det är som att varaMan får utstå mycket kritik för att man gör det man ska göra och gör man det inte får man kritik för det så kanske ganska enkelt att man lackar ur (om det nu är det) ...
Det är med stort intresse jag har läst era inlägg och vi är absolut väldigt olika och reagerar olika. Visst måste lite pikar och småspydigheter accepteras, men jag personligen har väldigt svårt att acceptera direkta personangrepp. Då kan det lätt liknas vid mobbing och det tror jag inte att någon av oss vill medverka till. Sådana tilltag (som tack och lov är väldigt sällsynta) kommer vi att beivra å det bestämdaste. Det är ju faktiskt så enkelt som att man kontrolläser vad man har skrivit och tänker efter lite innan man trycker på "Posta" knappen.
Bertil lovade i sitt sista PM att höra av sig till mig när han har kommit hem igen. Gör han det så skall jag försöka övertala honom att stanna kvar och jag hoppas att han går med på detta. Och jag skall i så fall försöka förklara för honom att vissa reagerar på versalerna. Jag hoppas i alla fall också att han stannar kvar.