Is i ölen ja eller nej

Vad säger vi om is i ölen?

• Ja

Röster: 16 47.1%
  • Nej

Röster: 18 52.9%

• Totala väljare
    34

Ja nu står det 11 till is javisst mot 16 för is, aldrig i livet....
Så med detta kan vi säga att forumet består av 11 st boende i Thailand och 16 st boende i Sverige...
I alla fall av de som röstat här..

Mr Newdawn, du behövs här för att väcka liv i den här chatten. Håller inte med dig om allt men det är en bisak. Välkommen tillbaka. Unfrsr vad som hat hänt mef Phonta, fötfrysit i kalla norden?

Mr Newdawn, du behövs här för att väcka liv i den här chatten. Håller inte med dig om allt men det är en bisak. Välkommen tillbaka. Unfrsr vad som hat hänt mef Phonta, fötfrysit i kalla norden?
Tackar snällt av dig... Phonta vet jag slutade skriva här, var sur på flera stycken kändes det som. han kanske kommer åter när övergångs-åldern är förbi, vem vet!!! Synd en kanongo kille...

Ja nu står det 11 till is javisst mot 16 för is, aldrig i livet....
Så med detta kan vi säga att forumet består av 11 st boende i Thailand och 16 st boende i Sverige...
I alla fall av de som röstat här..

Oavsett var man är LOS el. LOC så går inte din ekvations tänkande ihop hästen. Somliga kanske är i LOC och jobbar till sig 6 månaders latmasksliv, medans andra redan är i LOS och plockar navelludd och väntar på att något spännande svar skall komma upp på forumet.
Så oavsett var jag är LOC el. LOS så är IS fortfarande bannlyst i ölen, i mina ögon sett...

Oavsett var man är LOS el. LOC så går inte din ekvations tänkande ihop hästen. Somliga kanske är i LOC och jobbar till sig 6 månaders latmasksliv, medans andra redan är i LOS och plockar navelludd och väntar på att något spännande svar skall komma upp på forumet.
Klockrent....
(Tog bort det där om isen bara) Hahaha..

Asgarv.gif

Så oavsett var jag är LOC el. LOS så är IS fortfarande bannlyst i ölen, i mina ögon sett...

hahahaha flytta du hit när du pensionerat dig, så får du se vad jag menar,, Is är en del av tillvaron, och vi alla som bor här omfamnar den goda smaken att drälla i is i ölen......
:xmas_smiley::xmas_smiley::xmas_smiley::xmas_smiley::xmas_smiley:

Jonas är en halvtids-kille...... usch va han hatar när man retar han för det.... Kanske man kan kalla honom för boende i Isaan nu då, efter den resan med golv-sovandet, som han gjorde i fruns hemby...555555

Jonas är en halvtids-kille...... usch va han hatar när man retar han för det.... Kanske man kan kalla honom för boende i Isaan nu då, efter den resan med golv-sovandet, som han gjorde i fruns hemby...555555
När jag blir lika gammal som dig så har jag ju bott in mig rejält innan iallafall så jag vet vad jag ger mig in i när jag blir heltids hemma drönare ;)

Tillbaka
Topp