P
Pekka
Gäst
Hej kentBra.Din dagbok är den bästa reseberättelse på CM.
Den innehåller allt

Mvh Pekka
Den innehåller allt

Mvh Pekka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Berralund " sa:Tror inte att det har så mycket med mätt och hungrig att göra när det rör sig om en kungskobra. Det är världens längsta giftorm och sägs vara "intelligent och beräknande" enligt program jag har sett på Animal Planet.
Man har ju sett dårar på en ormshow i Phuket som uppträdde med en sådan, fy för den lede vad stor och elak den såg ut. Men Kentbra har ju bevisligen överlevt, om det beror på tur eller skicklighet eller möjligen en kombination vill jag låt vara osagt.
Ja fy fan vad du ser ut att lida, varmt och jäkligt och tvingas göra det man tycker om. Du har det inte lätt"kentbra " sa:Sakta men säkert blir det nog bra till slut.
Bara att streta på, trots solsken och regn.
Kul att du får en bra koppling till vida värden, så du kan fortsätta att sprida dina alster som man väntar på att få se. Nyfiken vad får du betala."kentbra " sa:Här går det undan
I söndags pratade jag med 3BB om internet. De håller på och drar nya kablar upp till Sri Thanu.
Lämnade min intresseanmälan och mobilnummer till grabbarna som satt och rede ut kabelhärvan.
Idag vid 13 tiden ringde grabbarna och var ett par hundra meter från vår bungalow.
Gick ner och pratade med dem. En halvtimma senare ringde de igen och kom upp.
Jag ringde husägaren (mr Thep) som kom och vi tecknade ett 9 MB avatal.
Innan grabbarna åkt, kom ett nytt gäng och började dra ny kabel från vägen och upp.
Klockan 15:00 var alla kablar dragna och i morgon kommer den nya routern och allt ska vara igång.
Ska bli skönt med en vettig anslutning.
Har haft TOT och det har bara strulat hela tiden. kopplar ur en 5 - 6 gånger om dagen.
3BB har fiberoptik och erbjuder både snabbare och säkrare internet.
Så från och med i morgon kan man streama videa och se på TV4 play.
Helt underbart.
Det är ju det som är problemet, man får nog prova sej fram så att man får en hyfsad fart även från Europa."gunnarg " sa:9 Mb är väl inom Thailand från Europa får du nog inga 9Mb.
Jo om man betalar"gunnarg " sa:Det är ju inget man själv kan påverka.