A
Anonym
Gäst
Nej Rolf. Jag skaffade ingen slingbox då jag stängde av all ström i huset i Sverige.
Laddar ner och sparar, så man kan se när det passar en.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Så vad det ja, när du säger det så kommer jag ihåg, jag tänker nog skafffa en nu tills vi åker ner i Mars för att testa vilka hasigheter som krävs. Ha en bra dag"kentbra " sa:Nej Rolf. Jag skaffade ingen slingbox då jag stängde av all ström i huset i Sverige.
Tjusigt, det börja närma sej att du ska kunna njuta av frukten av ditt arbete."kentbra " sa:Enligt vad alla säger så krävs inte så snabb anslutning. Men kvaliten är inte HD.
Ska vara fullt möjligt att streama till mobil utan 3G, alltså med GPRS bara.
Slingboxen solo omvandlar och streamar med en liten sämre upplösning.
Sedan finns nu även Slingbox HD men den kräver nog bättre anslutning.
Enligt alla recensioner jag läst är det dock ingen större skillnad.
Så nu är rabatten till alla Amerikanska Hibiscus nästan klar.
Har grävt bort allt ogräs (på cirka 4 m2 )och satt en kant på 20 cm runt om.
Nu ska bara jorden luckras upp med lite hönsgödsel och sedan dags att plantera dem.
Det är totalt 60 olika varianter av Hibiscus så de får stå lite trångt till att börja med.
Gör som jag brukar: Klipper bort botten på krukan och gräver ned den till hälften.
På så sätt blir det lätt att ta upp och flytta på den, när det är dags.
På bilden är de bara utställda, ej planterade ännu.
Är det en VPN tunnel du kör då eller har dom en annan lösning, om det är en VPN då vore det intressant att veta vad som skiljer i fart med och utan tunnlingen, man ska ju förlora lite när man kör via VPN"kentbra " sa:En liten notering angående Svensk TV i Thailand-
Gick in på "www.anonine.com/sv/faq" ochbetalade 40:- och vips kunde man se alla Svenska Playkanalerna.
Fungerar kanon. Har precis tittat på Idolfinalen i Göteborg och inte en endaste bugg. Precis som hemma.
Låter bra, men Anonine kör ju också en typ av VPN fast med olika kryptering, men det funkar bra menar du?"gunnarg " sa:När jag använde VPN förlorade jag nästan hälften och sändningen hackade sig fram.
Ok jo jag har hört att Ralakks snor för mycket bandbredd. Jag bugar och bockr för infon."gunnarg " sa:Jag använde Relakks men ibland fungerade det men oftast blev det hackigt p.g.a. att man förlorade så många Mb.Inom Thailand har jag 8 Mb men från Europa kan det variera från 6 Mb till 1 Mb.
Tror du jag är dum ??? Det är klart att jag skrev fel :"legolas " sa:Du skrev till Gunnarg att han skulle återgå till plantorna..... du trodde nog att du skrev ill kentbra va???? förstår du nu då... din gnu!!