"legolas " sa:
Nä kanske inte, men det visar vad jag tycker i alla fall.....
Ja just det, i min egna tråd!!!!
Råden har varit många, men det funkade tyvärr icke.....
Så med detta sagt, vad har du att tillföra då?
Vad Du tycker är väl mer eller mindre ointressant, ett tyckande har många....
ett tyckande är inget svar.
När det gäller din egen tråd, Du skriver själv, fråga på, en fråga söker ett svar.
Nu kommer vi in på den sista frågan, vad jag har att tillföra? tycker nog att jag har
tillfört en hel del genom min tråd, Ubon familjetråden, vilken jag påstår att du är en av dom stora faktorerna som gjort att jag tappat lusten att skriva på detta forum i min egen tråd, just genom dina spydigheter, att mer eller mindre kräva att andra ska svara.
Men å andra sidan så har Du sagt, Ubon kan hållas sig till sin egen tråd, Ubon kan inte ett skit osv osv. Ingen läsning som någon blir glad av.
Jag har alltid sagt att Du är en duktig skribent, Du kan hantera orden, en sak som jag saknar hos dig och som Du bör lära dig är innebörden av ordet ödmjukhet. Kanske det blir så att på ålderns höst att Du sitter ensam, en gång är alla vänner borta och dom kommer aldrig åter. Jag skriver detta med anledningen av att
jag själv tagit farväl av min mormor, och då först insåg jag när jag höll talet att jag har ju inte fått prata klart med henne, insåg att jag varit en egoist som satt mina egna intressen i första hand, nåväl Legolas, lycka till
Ibland så fungerar inte dina råd, då fungerar en ursäkt, om Du inte lindar in denna så att det framställs som att mina råd är dom enda som gäller.
legolas, varsågod att läsa, läs lite mellen raderna.
Ubon