kolla här alla klimatskeptiker

Hej

Sverige tappar – hamnar på elfte plats i klimatranking​

Av Joseph Chaouch Båth
Publicerad 20 november, 13:31

Sverige tappar placeringar på den internationella klimatrankingen, Climate Change Performance Index (CCPI) som årligen tas fram av organisationen Germanwatch. Det rapporterar TT.
I år hamnar Sverige på elfte plats av totalt 63 länder. Det innebär att man tappat åtta placeringar på två år, enligt nyhetsbyrån. Danmark hamnar högst – med en fjärdeplats. Inget land uppnår CCPI:s krav på en topp tre-placering.
CCPI menar att förklaringen till Sveriges tapp är den nuvarande regeringens politik.
Rankingen presenteras på det pågående klimattoppmötet COP29 i Baku.

Mvh isan lover

Hej

Av Joseph Chaouch Båth

Sverige tappar placeringar på den internationella klimatrankingen, Climate Change Performance Index (CCPI) som årligen tas fram av organisationen Germanwatch. Det rapporterar TT.
I år hamnar Sverige på elfte plats av totalt 63 länder. Det innebär att man tappat åtta placeringar på två år, enligt nyhetsbyrån. Danmark hamnar högst – med en fjärdeplats. Inget land uppnår CCPI:s krav på en topp tre-placering.
CCPI menar att förklaringen till Sveriges tapp är den nuvarande regeringens politik.

Mvh isan lover
Hahaaa. Ingen är 1a 2a eller 3a???

Trodde åtminstone Nordkorea skulle platsa.

Det har gått fort utför efter valet eller så har man hittat på nya mätmetoder.

Sverige släpper ut överlägset minst växthusgaser.

Screenshot_20240919_081155_Chrome.jpg

Blev han fälld för grov misshandel, har jag inte läst eller är det dina vanliga egentillverkade inlägg

Finns mer och detaljerat på nätet (inte siknät, Boa).
Det här är ingen jag skulle bjuda med på middag med familjen.....

Varken du eller jag dömer folk det gör domstolar det hoppas jag du vet sen får du tycka vad du vill
Vad pratar du om? Jag får väl vara hur dömande jag vill. Sen har det ingen juridisk tyngd, men lär dig svenska innan du använder språket. Enligt röde Baronen kan man inte vara en del av samhället innan man pratar det inhemska språket, så jag förstår om du har problem där uppe....

Hej

Av Joseph Chaouch Båth

Mvh isan lover
Det är synd om alla miljömuppar som tror på alla alarmprofetior.Det största problemet är att jordens befolkning öka rekordsnabbt.

Tillbaka
Topp