Krokodil tråden

Nu har den g[tt upp p[ land i Bangtao beach norra Phuket

37775211_10156432735533329_1721604002417737728_n-1.jpg.bcf101d428122a7e279892383b1391b1.jpg

Skojar du eller?
Skulle vilja se dig bada med den krokodilen, du kanske överlever men ont som fn lär du få.
Var och en uttalar sig efter förstånd och kunskap , det märks verkligen , men tänker man på rabies så finns ju vaccination , både i förbyggande samt akutläge , man kan ju försöka vaccinera tillbaks ett ben eller hand :rolleyes:

Var och en uttalar sig efter förstånd och kunskap , det märks verkligen , men tänker man på rabies så finns ju vaccination , både i förbyggande samt akutläge , man kan ju försöka vaccinera tillbaks ett ben eller hand :rolleyes:
Ja och i vattnet är ju vi människor jäkligt duktiga på att försvara oss så en krokodil klämmer vi väl till med en rak höger och bär upp den till grillen.

Skojar du eller?
Skulle vilja se dig bada med den krokodilen, du kanske överlever men ont som fn lär du få.
Tror du verkligen att dom attackerar något i sin egen storlek. Även en reptil har vett att ta undan och är normalt mycket skygga och försiktiga.
I klart havsvatten skulle jag inte tveka att bada med en två meters krokodil eller haj i dagsljus.
Vilka fina bilder det skulle bli ........

Tror du verkligen att dom attackerar något i sin egen storlek. Även en reptil har vett att ta undan och är normalt mycket skygga och försiktiga.
I klart havsvatten skulle jag inte tveka att bada med en två meters krokodil eller haj i dagsljus.
Vilka fina bilder det skulle bli ........
Är det inte krokodil och isbjörn som enda varelse som inte känner hot eller fruktan från andra arter?

Förresten kommer jag ihåg en film där noshörningar va i vattnet, där höll sig krokodilen undan:eek:vem hade inte gjort det...;)

Liknande trådar

Tillbaka
Topp